„Pirelli“ atstovai tikisi, kad naujosios padangos dėvėsis lėčiau nei tos, kurios buvo naudojamos pastaruosius kelerius metus.
Be pokyčių aerodinamikos srityje, šiemet ant F-1 bolidų bus montuojamos platesnės padangos.
Pernai surengtuose „Pirelli“ padangų bandymuose dalyvavo stipriausios čempionato ekipos: „
Mercedes“, „
Red Bull“ ir „Ferrari“.
Išanalizavę surinktus duomenis „Pirelli“ atstovai mano, kad naujosios padangos neišsiskirs greitu nusidėvėjimu.
„Tai visiškai naujos padangos. Mes užfiksavome daug lėtesnį nusidėvėjimą. Bet tai tik simuliacija. Padangų nusidėvėjimas gali būti visiškai kitoks antroje metų pusėje, kai varžybos vyks tose šalyse, kur oro temperatūra dažniausiai būna aukšta“, – sakė „Pirelli“ specialistas Mario Isola.
Italo teigimu, kompanija įsiklausė į pilotų pageidavimus ir sukūrė padangas, kurių temperatūrą bus lengviau kontroliuoti.
„Pasitaikė tokių atvejų, kai padangos perkaito, o po to staiga vėl grįžo prie normalios temperatūros. Pilotai mums išsakė savo nuomonę apie tai. Važiuodami paskui varžovą jie prarasdavo prispaudžiamąją jėgą. Dėl to bolidas labiau slidinėdavo, o padangos perkaisdavo.“
„Mūsų tikslas buvo sukurti tokias padangas, kurių temperatūra kuo greičiau sumažėtų iki normalios. Bandymų metu mums pavyko tai pasiekti. Tiesa, ar mums pavyko pasiekti iškeltą tikslą paaiškės tik metų pradžioje, kai padangos bus sumontuotos ant naujų bolidų.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).