„Pirelli“ atstovų teigimu, diskusijų bangą sukėlusios padangos Silverstouno (Didžioji Britanija) trasoje sproginėjo dėl kelių priežasčių.
Šiemet nuo pat sezono pradžios aršiai kritikuojama italų kompanija dėl incidentų praėjusį savaitgalį vykusiose F-1 varžybose kaltina komandas. „Pirelli“ atstovų teigimu, padangos galėjo sprogti dėl kelių priežasčių – per žemo padangų slėgio, padangų sukeitinėjimo (kai dešinės pusės padangos sukeičiamos vietomis su kairės pusės padangomis), per aštraus padangų pasvirimo kampo.
„Pirelli“ atstovai pripažino, jog iki šiol nedraudė, tačiau ir neskatino komandų sukeitinėti padangas pusėmis. Kompanija kreipėsi į Tarptautinę automobilių federaciją (
FIA) su prašymu uždrausti ekipoms tai daryti bei riboti padangų pasvirimo kampus.
Dėl per didelio padangų pasvirimo kampo
kai kurioms komandoms kilo bėdų su italų produkcija 2011 m. Belgijoje.
Kompanijos atstovai pridūrė, jog padangos taip pat galėjo būti pažeistos užvažiavus ant kai kurių trasos kelkraščių. Tokios nuomonės yra ir „Lotus“ ekipos pilotas Kimi Raikkonenas.
„Tikrai nebuvo malonu stebėti kaip gumos gabalai lekia tiesiai į šalmą. Tačiau tokia šio žaidimo rizika“, – pasakojo suomis.
„Tai nebuvo Jeano-Erico Vergne ar padangų kaltė. Jei kelkraščių kraštai yra aštrūs, tada tokie dalykai tikrai gali nutikti ir nesvarbu kokias tu padangas tuo metu naudoji. Tačiau mūsų lenktynėms tai įtakos neturėjo.“
„Pirelli“ atstovai pabrėžia, jog visus FIA saugumo standartus atitinkančios ir teisingai naudojamos šių metų padangos nekelia grėsmės pilotų saugumui.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).