Antrasis F-1 lenktynių savaitgalis Kanadoje yra etapas, kuriame naudojamos pačios minkščiausios „Pirelli“ padangų sudėtys – ultraminkštosios, superminkštosios ir minkštosios. Tačiau ir Monrealio trasoje padangų dėvėjimasis penktadienį pasirodė esąs gana žemas, nes kai kuriems pilotams su ultraminkštosiomis padangomis pavyko nuvažiuoti daugiau kaip 20 ratų. Tam nesutrukdė ir palyginti žema oro temperatūra, kuri paprastai būna labai palanki didesniam padangų granuliavimuisi.
Greičiai taip pat smarkiai padidėjo – Lewiso Hamiltono laikas buvo geresnis nei pernai jo parodytas laikas kvalifikacijoje. „Pirelli“ atstovų nuomone, skirtumas tarp ultraminkštųjų ir superminkštųjų padangų čia yra maždaug 0,6 sek., tačiau lenktynių dieną jis sumažės.
„Pirelli“ sporto padalinio vadovas Paulas Hembery: „Per treniruotes komandos galėjo išbandyti visus tris čia siūlomų padangų mišinius, tačiau penktadienio darbo sąlygas pilotams apsunkino žema oro bei trasos temperatūra, dėl to jiems trūko sukibimo su trasa. Lenktynės Kanadoje visada būna įdomios, tačiau sprendžiant iš pirmosios treniruočių dienos, padangų dėvėjimasis čia bus labai žemas, net ir ultraminkštųjų“.
[gallery id=1194 rand=rand]
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).