„Pirelli“ paruošė naują kiečiausios gumos padangų rūšį, kuri turėtų būti lengviau suvaldoma „Formulės-1“ komandoms ir lenktynininkams. Naujovė turėtų būti išmėginta Didžiosios Britanijos GP treniruočių metu, tačiau ar bus naudojama lenktynėse jau šiemet, kol kas labai abejojama.
Naujosios padangos, prognozuojama, turės platesnį idealaus veikimo darbinės temperatūros intervalą, dėl ko „Formulės-1“ komandoms būtų lengviau sureguliuoti bolidus lenktynėms, ypač esant aukštai oro temperatūrai.
„Nenorime rizikuoti, kad kuri nors konkreti komanda atlikus bet kokį (padangų rūšių – red. past.) pakeitimą įgytų pranašumą. Tik įsivaizduokite, kad dešimtosiose, vienuoliktosiose ir dvyliktosiose lenktynėse staiga viena ekipa ima bėgti į priekį“, – nuogąstavimų dėl galimo naujos rūšies įvedimo sezono viduryje neslėpė „Pirelli“ autosporto vadovas Paulas Hembery.
„Mes išbandysime (naują rūšį), nes norime suprasti jos veikimą ir poveikį, tačiau tai dar nereiškia, kad ją tikrai atvešime ir į lenktynes. Turime būti labai atsargūs, nes komandų supratimas apie padangas šiuo metu labai skiriasi.“
„Mes nuolat bendraujame su inžinieriais, besistengiančiais rasti būdą kiek įmanoma ilgiau išlaikyti patį aukščiausią pajėgumą. Jie būtų tikrai nuliūdę, jei staiga tai taptų šiek tiek lengviau, jei sunkiai dirbę ir prie tikslo artėję žmonės staiga pamatytų, kad kitiems tai gaunasi lengvai ir greitai.“
„Su tokiais dalykais turime būti atsargūs, nes tai reiškia pakeitimus čempionato viduryje.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).