„Pirelli“ autosporto skyriaus vadovas Paulas Hembery mano, kad kitais metais, pilotuodami naujus F-1 bolidus, lenktynininkai trasoje lėks lyg ant bėgių.
2017 m. ant F-1 automobilių bus montuojami ne tik platesni sparnai, bet ir platesnės „Pirelli“ padangos. Dėl stipriai padidėjusios prispaudžiamosios jėgos, priklausomai nuo trasos, kitais metais sportininkai vieną ratą galės įveikti nuo 3 sek. iki 6 sek. greičiau nei šiemet.
P. Hembery teigimu, dėl platesnių padangų ir pakitusios aerodinamikos, 2017 m. bolidai posūkiuose bus itin stabilūs ir lėks trasa lyg ant bėgių.
„Jei tikėti tuo, kad kitais metais bolidai bus 5-6 sek. greitesnis, esant tokiam dideliam sukibimui su trasa pilotai tikrai pajus skirtumą“, – kalbėjo „Pirelli“ specialistas P. Hembery.
„Tai bus lyg važiavimas ant bėgių. Sukibimas bus toks didelis, jog tai bus labiau važiavimas ant bėgių, o ne ant galimybių ribos. Kur ta galimybių riba nesužinosime tol, kol pilotai neišbandys bolidų. Pokyčiai bus tokie dideli, jog tai prilygs perėjimui į kitą lenktynių kategoriją. Tai bus lyg šuolis iš GP2 į F-1.“
P. Hembery man, kad kai kuriems pilotams apsiprasti prie naujų bolidų prireiks daugiau laiko nei kitiems.
„Sportininkams prireiks laiko apsiprasti. Prieš sėsdami į naujuosius bolidus, dauguma jų bus juos jau išbandę simuliatoriuose. Tad jie žinos ko bus galima tikėtis iš naujų automobilių.“
„Kartais tokie dalykai išryškina skirtumus tarp pilotų. Neabejoju, kad geriausi lenktynininkai sakys, jog tai yra būtent tai, ko jie norėjo.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).