„Pirelli“ specialistų nuomone, dauguma Korėjos GP lenktynėms turėtų rinktis dviejų sustojimų taktiką, tačiau dalis gali mėginti apsiriboti ir vieno apsilankymu techninio aptarnavimo juostoje.
„Kvalifikacijos sesija buvo labai įdomi, ir joje jau buvo galima matyti užuominų apie rytoj laukiančius taktinius sprendimus“, – kalbėjo padangų gamintojo autosporto vadovas Paulas Hembery.
„Dvi skirtingas rūšis skiriant nuo 0,2 iki 0,6 sekundės rato įveikimo laiko skirtumui, mes tikimės lenktynėse matyti du sustojimus, tačiau kai kurios komandos net gali pamėginti atlikti tik vieną, nes švelnus paviršius lemia mažą nusidėvėjimą.“
„Taigi, mes galima pamatyti ilgesnes nei tikėtasi atkarpas, o viską ribos tik priekinės padangos.“
„Net ir po serijos greitų ratų nėra didelio skirtumo tarp minkštųjų ir itin minkštos gumos padangų.“
„Viską lems padangų sušildymas iki darbinės temperatūros – ypač dėl ilgų tiesiųjų, kuriose šios atvėsta.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).