Ketvirtadienį per treniruotes pilotai pirmą kartą trasoje išbandė naująsias ultraminkštąsias padangas. Geriausias dienos rezultatas buvo parodytas būtent su ultraminkštosiomis padangomis, tačiau jos neišlaiko pakankamai ilgos distancijos, norint pabandyti visas Monako GP lenktynes nuvažiuoti tik su vienu sustojimu boksuose...
„Pirelli“ sporto padalinio vadovas Paulas Hembery: „Naujosios ultraminkštosios padangos paliko gana gerą įspūdį ir lenktynininkams užtikrino tai, ko ir buvo tikėtasi – didelį greitį ir potencialą įtakoti varžybų strategiją.
Sprendžiant iš visko, ką mes pamatėme per treniruotes, naujosios padangos leidžia nuvažiuoti daugiau nei 15 ratų nei ateina laikas jas pakeisti. Klausimas yra tas, ar kuris nors iš pilotų pabandys atsisakyti strategijos varianto tik su vienu sustojimu boksuose, kadangi tik pastarasis leido pilotui nugalėti Monake per pastaruosius 4 etapus iš šešių.
Komandoms iki lenktynių dar teks išanalizuoti labai daug duomenų, kol bus priimtas galutinis taktikos variantas, juolab, kad iki kvalifikacijos šeštadienį trasos asfalto būklė dar smarkiai pasikeis“.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).