„Pirelli“ sulaukė nevienareikšmių nuomonių

„Pirelli“ sulaukė nevienareikšmių nuomonių
logo 2011 Vasario 06 d. 12:38, Pirelli
Šią savaitę „Formulės-1“ lenktynininkai turėjo pirmą progą susipažinti su 2011 m. sezonui jau beveik baigtomis ruošti „Pirelli“ padangomis. Šios sulaukė nevienareikšmių komentarų – pastebėtas greitas padangų būklės prastėjimas, kuriuo vieni piktinosi, o kiti džiaugėsi.
F. Alonso: po pirmųjų ratų važiuoji per lėtai
Dukart pasaulio čempionas Fernando Alonso, atstovaujantis „Ferrari“, buvo tarp labiausiai naujomis padangomis besiskundusiųjų. Ispano nuomone, tempas po pirmojo greito rato dabar krenta pernelyg smarkiai.
„Nelengva palaikyti pastovią padangų būklę. Pastebėjome naujų padangų charakteristikų kritimą. Pirmasis ratas geras, o kitus ratus važiuoji dviemis ar trimis sekundėmis lėčiau. Tuomet gali palaikyti daugiau ar mažiau pastovų tempą, tačiau, akivaizdu, esi per lėtas“, - pažymėjo lenktynininkas.
R. Kubica: nenorime sprogstančių padangų
Jam antrino ir Robertas Kubica iš „Renault“. Lenkas ne tik pastebėjo greitą padangų charakteristikų prastėjimą, bet ir suabejojo jų naudojimo saugumu.
„Taip, jis (padangų pajėgumo kritimas po pirmųjų ratų – red. past.) yra per didelis. Na, viskas būtų gerai, jei per lenktynes stotume penkis ar šešis kartus, tačiau tam mums reikėtų daugiau padangų! Juokauju...“, - kalbėjo sportininkas.
„Viskas priklauso nuo rūšies, tačiau situacija tikrai pagerėja naudojant kietesnes padangas. Problemų kyla ne dėl padangų paviršiaus šiaušimosi, o dėl jų dėvėjimosi. Staiga padangų tiesiog nebelieka.“
„Reikia būti atsargiems, nes lenktynėse visuomet norisi ilgiau išlikti trasoje, todėl turime atkreipti dėmesį į saugumą, nes tikrai nenorime matyti sprogstančių padangų“, - sakė pilotas.
„Manau, kad pirmas tikras padangų išbandymas bus Bahreine. Tikiuosi, kad situacija ten bus geresnė, tačiau jei tai vėl bus taip sudėtinga, tuomet teks daugiau pagalvoti apie bolido derinimą ir ieškoti būdų ilgiau išlaikyti šias padangas. Reikia tai rimtai apsvarstyti – yra daug būdų išsaugoti padangas ir geriau joms pritaikyti bolidą.“
N. Rosbergas: lenktynės bus tik įdomesnės
Nico Rosbergas, vairuojantis „Mercedes“, sutiko su kolegų pastabomis, tačiau padėties nedramatizavo ir pastebėjo, kad tokie padangų veikimo ypatumai turėtų paįvairinti lenktynes.
„Nesu per daug susirūpinęs. Tai padidins intrigą lenktynėse. Jau praeityje galėjome įsitikinti, kad pačios įdomiausios varžybos būna tuomet, kai kyla daugiausiai problemų su padangomis – pavyzdžiui, pernai Monrealyje (Kanados GP – red. past.). Taigi, tai ne bėda“, - teigė vokietis.
„Svarbiausia turėti gerą bolidą. Jei turi gerą bolidą, tuomet gali geriausiai pasinaudoti tokiomis greitai charakteristikas prarandančiomis padangomis.“
„Situacija nėra tokia bloga (kaip Monrealyje pernai – red. past.). Monrealyje labai smarkiai šiaušėsi padangų paviršiaus, o šiuo atveju to nematome.“
L. Hamiltonas džiaugiasi: teks stoti dažniau
„McLaren“ pilotas Lewisas Hamiltonas, tuo tarpu, liko visiškai patenkintas naujosiomis „Pirelli“ padangomis ir prognozavo, kad šiemet mechanikai boksuose tikrai turės daugiau darbo.
„Praėjusiais metais užtekdavo vieno sustojimo, o dabar padangų charakteristikos prastėja taip sparčiai, kad kai kas gali stoti du ar tris kartus. Manau, kad tai yra visai gerai“, - sakė britas.
„Tiesą sakant, man nepatiko pernai stoti tik vieną kartą. Nemanau, kad tai buvo taip įdomu, kaip anksčiau, kai stodavome du ar tris kartus. Tikiuosi, kad šiemet galėsime tai daryti dažniau, nes tai padidina intrigą.“
„Pirelli“: pilotai pamiršo, kad padangų charakteristikos kinta
Padangas nuo šio sezono „Formulei-1“ pradedančios tiekti „Pirelli“ autosporto vadovas Paulas Hembery, komentuodamas išsakytą kritiką, visų pirmą siūlė nesureikšminti įspūdžių, susidarytų šalto oro sąlygomis netipinėje trasoje.
„Kai yra per šalta, padangos praslysta. Be to, ši trasa tikrai nėra tipinė“, - pažymėjo specialistas.
„Visų padangų charakteristikos naudojant prastėja. Panašu, kad žmonės pastarosiomis dienomis tai pamiršo.“
„Mes daugiausiai naudojome vidutinio kietumo padangas ir likome labai patenkinti rezultatais.“
Siūlo nepainioti padangų blogėjimo su dilimu
P. Hembery su šypsena paragino lenktynininkus nemaišyti dviejų skirtingų dalykų – jei padangos veikimas suprastėja, tai toli gražu nereiškia, kad ji yra nudilusi iki pavojingo lygio.
„Yra du skirtingi dalykai – blogėjimas ir dilimas. Dilimas reiškia gumos sluoksnio nykimą nuo padangos, kas skiriasi nuo padangos būklės prastėjimo“, - sakė kompanijos atstovas.
„Nuo geriausios būklės pereinama prie stabilios – būtent tai ir pastebime.“
Padangos tokios, kokių prašė „Formulė-1“
Reaguodamas į komentarus, P. Hembery pastebėjo, kad naujosios padangos pagamintos pagal komandų pernai išsakytus reikalavimus. Būtent jos pageidavo greitesnio charakteristikų prastėjimo bei slystančio priekio problemos sprendimo.
„Praėjusiais metais jie visi kalbėjome apie priekio slydimą – jiems tai nepatiko. Ką gi, skundų objektas kinta (dabar skundžiamasi slystančiu galu – red. past.). Vieniems lenktynininkams tai bus parankiau nei kitiems“, - kalbėjo „Pirelli“ autosporto vadovas.
„Jie labai aiškiai mūsų paprašė stipresnių priekinių padangų, ką mes ir pagaminome. Nenuostabu, kad sustiprinus priekines padangas pakeičiamas visas balansas.“
„Taigi, jei jie pageidauja stipresnių galinių padangų – pagaminsime jas 2012-iesiems. Tuomet jie greičiausiai ims skųstis priekio slydimu“, - pridūrė jis.
Galutines padangų rūšis artėjančiam sezonui „Pirelli“ ketina pasirinkti po trečiosios žiemos bandymų sesijos, vasario 18-21 d. rengiamos Barselonoje (Ispanija).


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983