Dideli temperatūrų skirtumai ir lašnojantis lietus buvo vienu iš svarbesnių faktorių, nulėmusių kvalifikacijos rezultatus Kanadoje, todėl ir „Pirelli“ negali nieko konkretaus pasakyti apie artėjančias lenktynes Monrealio trasoje...
„Pirelli“ sporto padalinio vadovas Paulas Hembery: „Turint galvoje nenuspėjamą orą, situacija su artėjančiomis lenktynėmis čia yra labai neaiški.
Trasos temperatūra bus esminiu faktoriumi, kuris nulems padangų darbo efektyvumą ir šiuo metu mes negalime pasakyti, kaip vystysis situacija, nes nežinome, koks oras bus starto metu. Atrodo, kad bus vėsoka ir galima nedidelis lietus.
Turint galvoje žemą padangų dėvėjimosi lygį, vieno sustojimo strategija yra pati realiausia Monrealyje. Tačiau renkantis taktikas, komandoms teks laikytis itin lankstaus požiūrio ir momentaliai reaguoti į pasikeitimus trasoje – tai yra išskirtinė Kanados etapo savybė. Praeityje mes ne kartą esame matę, kad „pole“ pozicija čia dar toli gražu negarantuoja pergalės, todėl etapo nugalėtojo klausimas išlieka atviras“.
„Pirelli“ strategijų variantai
Optimaliausią strategiją šiame etape nulems trasos temperatūra. Jei bus šalta, tikimasi vieno sustojimo boksuose. Teoriškai pats greičiausias variantas yra toks: startas su superminkštosiomis padangomis ir perėjimas prie minkštųjų 26 rate.
Startuojant su ultraminkštosiomis padangomis (būtent su tokiomis reikės startuoti pirmajam dešimtukui), strategija turėtų būti labai panaši, tik pereiti prie minkštojo mišinio reikėtų vienu ar keliais ratais anksčiau.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).