„Pirelli“ sporto vadovo Paulo Hembery nuomone, rytoj Suzukoje galima tikėti dviejų sustojimų strategijos, bet dėl galimo lietaus, ji čia gali būti labai lanksti.
P. Hembery: „Lenktynėse Suzukoje pilotai sugebėjo išspausti maksimumą iš abiejų padangų mišinių ir padarė išvadą, kad vidutinės padangos yra pranašesnės šioje puikioje trasoje. Rytoj mes laukiame dviejų sustojimų taktikos iš daugelio komandų, jei oras bus sausas, bet tai nėra garantuota.
Po lietaus pirmą treniruočių dieną, per 3 treniruotę komandoms teko nudirbti labai didelį darbą. Suzukoje visuomet buvo galima taikyti keletą strategijų variantų, todėl dabar komandos išanalizuos visą surinktą informaciją, kad galėtų suprasti, kaip dėl sustojimų skaičiaus ir dėl optimalaus padangų darbo būtų įmanoma įgauti pranašumą prieš kitus.
„Pirelli“ siūlomi strategijų variantai
Kadangi per kvalifikaciją pilotai važiavo sausa trasa tik vieną sesiją, komanda neturi pilnos informacijos apie padangų darbo ypatumus. O tai gali atsiliepti varžybų eigai.
Spėjama, kad visą 53 ratų distanciją pilotai įveiks su 2 sustojimai, tokiu atveju optimaliausias variantas atrodytų taip: startas su vidutinėmis padangomis, dar vienas tokių pat padangų komplektas 16-18 ratuose ir perėjimas prie kietųjų padangų nuo 33-35 rato iki pat finišo.
Schema su 3 sustojimais taip pat yra įmanoma, bet tai atimtų kiek daugiau laiko. Lietaus tikimybė yra pakankamai nemaža, todėl strategija privalės būti be galo lanksti.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).