„Pirelli“ teigimu, dideli skirtingų rūšių padangų charakteristikų skirtumai paįvairins Indijos GP kvalifikaciją ir lenktynes.
Tikimasi, kad jau pirmojoje starto pozicijas lemiančių važiavimų dalyje net pajėgiausių komandų atstovai rinksis minkščiausias padangas, nes šiomis ratas įveikiamas net dviem sekundėmis greičiau nei kietesnėmis.
„(Tarp minkštesnių ir kietesnių padangų – red. past.) laiko skirtumas – didžiulis. Tai sukurs įdomų iššūkį“, - prognozavo „Pirelli“ autosporto vadovas Paulas Hembery.
„Kadangi jau laimėti abu čempionatai, kaip jau sakėme, šiek tiek paeksperimentuosime ruošdamiesi kitų metų sezonui.“
„Yra dvi lenktynių fazės: kvalifikacija ir pačios lenktynės. Norime suprasti, ką komandos daro esant dideliam skirtumui, mažam skirtumui, ar sumažinus padangų tarnavimo laiką, kaip Korėjoje, kur atvežėme itin minkštas ir minkštas (padangas)“, - aiškino specialistas.
„Mums labai sunku planuoti ateitį be galimybės bandyti. Tik lenktynėse galime gerai suprasti, kaip veiks padangos.“
Prognozuojama, kad lenktynėse sportininkai bandys beveik visą distanciją nuvažiuoti minkštesnėmis padangomis ir tik pačioje pabaigoje kelis ratus įveiks kietesnėmis. Tikimasi dviejų sustojimų taktikos vyravimo.
„Paskutinės dešimt lenktynių minučių turėtų būti įdomios“, - pridūrė P. Hembery.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).