Po S. Perezo avarijos – lenktynininkų raginimai didinti saugumą

Po S. Perezo avarijos – lenktynininkų raginimai didinti saugumą
logo 2011 Gegužės 29 d. 09:33, Williams/LAT Photographic
Po S. Perezo avarijos – lenktynininkų raginimai didinti saugumą
Monako GP kvalifikacijoje šiurpią avariją patyrus „Sauber“ pilotui Sergio Perezui, „Formulės-1“ lenktynininkai vėl prakalbo apie būtinybę didinti saugumą.
N. Rosbergas: man labai pasisekė

Šeštadienio treniruotėse toje pačioje trasos vietoje avariją patyręs „Mercedes“ pilotas Nico Rosbergas paragino pakoreguoti Monte Karlo trasos viražą po tunelio.
„Man šį rytą labai pasisekė, kad išvengiau to barjero“, - pripažino vokietis, patekęs į beveik identišką incidentą.
„Tas barjeras ten yra jau labai ilgą laiką ir čia yra nutikę įvairiausių dalykų.“
„Galbūt laikas tai pergalvoti, nes turėtų būti gana lengva jį patraukti 50 metrų į šalį ar panašiai. Manau, kad dabar galbūt pats laikas tai padaryti“, - kalbėjo lenktynininkas.
„Monako trasa apskritai yra pavojinga.“
„Taip nutinka dėl didelio greičio ir pašokimų. Pradėdamas stabdyti, pašoki stabdymo zonoje. Tai kelia šiokį tokį nerimą.“
N. Rosbergas pažymėjo, kad tikrai nenorėtų pamatyti S. Perezo avarijos vaizdo įrašo.
„Nemačiau jos ir, manau, geriau, kad nepamatyčiau“, - sakė jis.
J. Buttonas: visada yra kur pagerinti saugumą

McLaren“ lenktynininkas Jensonas Buttonas, šioje vietoje incidentą patyręs 2003 m., prisiminė dar liūdniau pasibaigusią avariją 1994 m., sulig kuria iš esmės baigėsi Karlo Wendlingerio karjera.
„Manau, kad bolidų saugumas po Karlo Wendlingerio avarijos buvo smarkiai pagerintas. Po mano avarijos barjeras buvo dar patrauktas“, - teigė britas.
„Tačiau yra kelios vietos, ši pagrindinė, kurios, norėtume, būtų saugesnės, kad galėtume ir toliau vykti čia bei mėgautis lenktynėmis. Tai sudėtingas posūkis ir sunku pasakyti, koks čia galėtų būti sprendimas, tačiau, manau, reikia pagalvoti, ką dar būtų galima padaryti su čia esančia saugumo zona.“
„Autosportas yra pavojingas, tačiau visuomet galime padaryti kažką daugiau. Turime ir toliau gerinti kai kurias vietas – atsisėsti ir tikrai pagerinti viską ateičiai.“

2003 m. po avarijos lenktynes praleidusio piloto teigimu, keistą bolido elgesį šioje trasos vietoje lemia ir sudėtingos bolidų aerodinamikos sistemos.
„Tai nutinka vos paspaudus stabdžius“, - pastebėjo sportininkas.
„Bolido galas dėl kažkokių priežasčių staiga palengvėja. Šiemet problema, panašu, paaštrėjo, dėl daugumos turimų apipučiamų difuzorių. Bolidas labai palengvėja ir tu tampi keleiviu – bolidas metasi į dešinę, prarandi stabdžius, nes netenki dviejų ratų.“
F. Alonso: kalta ir bolidų aerodinamika
Į bolidų aerodinamiką dėmesį atkreipė ir „Ferrari“ pilotas Fernando Alonso.
„Iš tiesų, nežinau. Nežinau tikslaus atsakymo, tačiau nelygumas stabdymo zonoje tikrai nepadeda“, - paklaustas apie galimas avarijų priežastis, iš pradžių teigė ispanas.
„Tai daugelio dalykų kombinacija. Prastas sukibimas dėl naujų šiemet taisyklių, ekstremali bolido aerodinamika naudojant apipučiamą difuzorių ir išmetimo sistemą. Deja, taip jau yra.“
„Rytojui ne ką galime pakeisti. Tačiau prieš kitus metus reikėtų apsvarstyti, ar nevertą perasfaltuoti šios vietos. Rytoj turėsime vėliau stabdyti“, - svarstė jis.
V. Petrovas: nelygumas penkiskart blogesnis nei pernai

Šioje vietoje šiurpios avarijos taip pat šį savaitgalį vos išvengęs Vitalijus Petrovas iš „Renault“ kaltę vertė asfaltui.
„Tai pavojinga. Aš vos čia nepatyriau avarijos, o Nico šį rytą labai pasisekė“, - teigė rusas.
„Viskas prasidėjo tuomet, kai jie perasfaltavo trasą po tunelio. Nelygumas penkiskart blogesnis nei pernai. Visą savaitgalį šioje vietoje buvo labai sunku stabdyti.“
„Dabar turiu problemų su nugara. Manau, kad jiems reikėtų tai pakeisti, nes tai pavojinga“, - pridūrė jis.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983