Pasibaigus kurui kvalifikacijoje iš paskutinės vietos turėjęs startuoti „
Red Bull“ pilotas Markas Webberis nesėkmių neišvengė ir lenktynėse – iš pradžių jis susidūrė su varžovu, o po to turėjo sustoti šalikelėje nukritus mechanikų neprisuktam ratui.
Australas, komandai pakeitus jo bolido pavarų dėžę ir suderinus automobilį lenkimams, varžybas pradėjo iš techninio aptarnavimo juostos ir įdomiu taktiniu planu – jau pirmojo rato pabaigoje jis užsuko į boksus ir atsikratė minkštųjų padangų.
Lenktynių pradžioje M. Webberiui sekėsi puikiai – kitiems atlikus pirmuosius sustojimus, australas jau važiavo įkandin finišą šeštoje vietoje iš paskos Felipe Massai iš „Ferrari“. Deja, kelyje pasitaikius Jeano–Erico Vergne vairuojamam „
Toro Rosso“ bolidui, jis optimistinio lenkimo manevro metu šį kliudė ir apgadino priekinį sparną, kartu apsukdamas varžovo automobilį.
„Aš persigrupavau ir skyniausi kelią rikiuotėje, kol nepavijau Jeano–Erico. Aš bandžiau jį lenkti iš gana didelio atstumo, tačiau jis tikrai mane matė“, – prisimindamas susidūrimą pasakojo M. Webberis.
„Jis važiavo labai labai plačiai ir, atrodė, atidarė man posūkį bei atidavė man lenktyninę trajektoriją, tačiau privažiavus viršūnę jis į ją pasuko.“
„Labai gaila. Jis galėjo taip elgtis, tačiau jei būtų ir toliau važiavęs išore, mes abu būtume nenukentėję.“
[gallery id=988 rand=rand]
Incidentas M. Webberiui brangiai nekainavo – australas pratęsė važiavimą toliau ir sėkmingai pasiekė techninio aptarnavimo juostą, kur jo laukė antra nesėkmė – mechanikai nepriveržė vieno iš ratų.
„Tai dar nebuvo pasaulio pabaiga, nes iki padangų keitimo vis tiek buvo likę vos pora ratų“, – situaciją po avarijos prisiminė pilotas.
„Vaikinai pagalvojo, kad ratas jau pritvirtintas, tačiau kitame rate šis nukrito.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).