2010 m. „Formulės-1“ čempionatui artėjant prie pabaigos, po truputį aiškėja būsimosios komandų sudėtys kitų metų pirmenybėse. F-1.LT tradiciškai apžvelgia padėtį ekipose ir lenktynininkų rinkoje.
Keturių čempionato lyderių – „
Red Bull“, „McLaren“, „Ferrari“ ir „Mercedes“ – pilotai tikrai turėtų nesikeisti, nors vis labiau slopstantys gandai apie galimas permainas vis dėlto kartais dar sustiprėja.
„Red Bull“ gretose viskas aišku dėl Sebastiano Vettelio, o Markas Webberis, nors ir turi sutartį kitų metų sezonui, kai kam dar kelia abejonių. Manoma, kad australas pergalės čempionate atveju gali nuspręsti baigti karjerą. Tokiu, vargu ar tikėtinu, atveju jį greičiausiai pakeistų vienas „Toro Rosso“ ekipos pilotų, o ne
ralio karjerą pasirinkęs Kimi Raikkonenas.
Jei
„McLaren“ sudėtis nekelia jokių abejonių, tai padėtis
„Ferrari“ komandoje duoda bent šiek tiek peno gandams. Kalbama, kad pasibaigus sezonui durimis gali trenkti į antraeilį vaidmenį šiemet nustumtas Felipe Massa, o
jį pakeistų Robertas Kubica iš „Renault“. Visgi, reikėtų pabrėžti, kad abu sportininkus saisto sutartys su dabartinėmis komandomis.
Michaelis Schumacheris, panašu, visgi nesiruošia nutraukti savo sugrįžimo ir lenktyniaus bent dar vienerius metus, tad
„Mercedes“ lenktynininkai kitais metais taip pat turėtų likti tie patys. Toliau, tuo tarpu, jau galime išvysti pokyčių.
Korėjos GP lenktynėse bolidą sudaužės Vitalijus Petrovas tikrai tampo likimą už ūsų. Nors rusas ir duoda didelę finansinę naudą
„Renault“ komandai, tačiau ekipos vadovai tikrai mąsto, ar ne daugiau lėšų atneštų aukštesnė vieta čempionate. Į šio piloto vietą, manoma, kėsinasi Adrianas Sutilas („Force India“) ir Nickas Heidfeldas („Sauber“).
Praėjusių metų siurprizu tapusios
„Force India“ komandos žvaigždė, panašu, jau leidžiasi. Tai supratęs
A. Sutilas ieškosi kitos ekipos, tačiau neaišku, ar ras ką geriau. Neoficialių šaltinių teigimu,
vieta čia pažadėta bandytoju dirbusiam Pauliui di Restai, o vilčių nepateisinęs Vitantonio Liuzzi bus priverstas trauktis.
Gana neįprastai neaiški padėtis tvyro
„Williams“ gretose. Daug rėmėjų po šio sezono prarasianti garsi, tačiau prastus laikus išgyvenanti komanda tapo patraukli už vietą galintiems susimokėti pilotams. Nors iš pradžių buvo kalbama, kad
Venesuelos naftos pramonės remiamas GP2 čempionas Pastoras Maldonado pakeis neblogai debiutavusį Nico Hulkenbergą, dabar jau spėjama, kad durys gali būti parodytos veteranui Rubensui Barrichello.
„Sauber“ komanda vidutiniokų gretose atrodo solidžiausiai – ji jau patvirtino savo sudėtį ir ramiai ruošiasi kitų metų čempionatui. Šveicarijoje įsikūrusi ekipa
išlaikys patraukliai lenktyniaujantį Kamui Kobayashi, o prie jo prisijungs
GP2 vicečempionas Sergio Perezas, atvesiantis solidžią Meksikos kompanijų paramą.
Dukterinė „Red Bull“ ekipa
„Toro Rosso“ dar liepą paskelbė nekeisianti lenktynininkų, tačiau komanda dažnai stebina netikėtais sprendimais. Kalbama, kad dėl savo vietos negali būti tikras Sebastienas Buemi, antroje sezono pusėje nusileidžiantis mažiau patyrusiam kolegai Jaime Alguersuari.
Naujokė
„Lotus“, kitais metais apsiginkluosianti „Renault“ varikliais ir „Red Bull“ pavarų dėžėmis, tikrai išlaikys Heikki Kovalaineną. Jarno Trulli, tuo tarpu, kalbama,
gali persikelti už Atlanto, į NASCAR. Galimu italo įpėdinių įvardinamas šiemet „Hispania“ lenktyniaujantis Bruno Senna.
„Virgin“ gretose ir toliau turėtume matyti beveik nepastebimą šiemet Timo Glocką. Kas bus jo partneris, kol kas neaišku, –
į nekaip atrodančio Lucaso di Grassi vietą kėsinasi Jérôme'as d'Ambrosio.
Autsaiderei
„Hispania“, panašu, lenktynininkų klausimas kol kas turėtų rūpėti mažiausiai. Apie šią komandą sklando labai prieštaringa informacija, o pati ekipa nei kiek nesistengia išsklaidyti ją supančios miglos.
Tai ispanai perka „Toyota“ bolidus, tai nesumoka už „Cosworth“ variklius, tai kyla abejonių dėl jų likimo „Formulėje-1“ apskritai.
Žemiau pateikiame F-1.LT sudarytas dabartines preliminarias 2011 m. „Formulės-1“ čempionato komandų sudėtis, o taip pat kiekvienos ekipos planuojamus naudoti variklius. Patvirtinti ir žinomi elementai lentelėje įrašyti įprastu šriftu, o nepatvirtinti – pasviru.
Komanda | Varikliai | Lenktynininkai |
Red Bull | Renault | Sebastianas Vettelis | Markas Webberis |
McLaren | Mercedes | Lewisas Hamiltonas | Jensonas Buttonas |
Ferrari | Ferrari | Fernando Alonso | Felipe Massa |
Mercedes | Mercedes | Nico Rosbergas | Michaelis Schumacheris |
Renault | Renault | Robertas Kubica | Vitalijus Petrovas Adrianas Sutilas Nickas Heidfeldas |
Force India | Mercedes | Adrianas Sutilas Paulis di Resta Vitantonio Liuzzi |
Williams | Cosworth | Rubensas Barrichello Nico Hulkenbergas Pastoras Maldonado Adrianas Sutilas |
Sauber | Ferrari | Kamui Kobayashi | Sergio Perezas |
Toro Rosso | Ferrari | Sebastienas Buemi | Jaime Alguersuari |
Lotus | Renault | Heikki Kovalainenas | Jarno Trulli Bruno Senna |
Virgin | Cosworth | Timo Glockas | Lucas di Grassi Jérôme'as d'Ambrosio |
Hispania | Cosworth | Bruno Senna Sakonas Yamamoto Pedro de la Rosa |
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).