„Lotus“ pilotui nepavyko paskutiame sezono etape išvengti teisėjų nemalonės. Pastarieji sportininkui skyrė 20 starto pozicijų baudą.
Pagal galiojančias taisykles, sportininkui per vieną sezoną draudžiama panaudoti daugiau nei penkis variklius ar tam tikrus jėgainės kompomentus. Kadangi R. Grosjeanas šį savaitgalį viršyjo šį limitą ir savo bolide naudos šeštąjį variklį, sportininkui bus pritaikyta 20 starto pozicijų bauda.
Mažai tikėtina, kad prancūzui rytoj vyksiančioje kvalifikacijoje pavyks iškovoti „pole“ poziciją. Tai įvertinusi FIA paskelbė, kad dalis prancūzo baudos bus paversta laiko baudomis. Taigi jei „Lotus“ pilotas kvalifikacijoje liks už pirmojo dešimtuko ribos, jis lenktynėse privalės atlikti pravažiavimo pro techninio aptarnavimo zoną baudą.
Paties R. Grosjeano teigimu, nepriklausomai nuo baudos dydžio, jis neketina pasekti „
Red Bull“ bei Sebastiano Vettelio JAV GP metu taikytos taktikos pavyzdžiu ir paskutines lenktynes pradėti iš techninio aptarnavimo zonos.
„Situacija nėra ideali. Čia yra nemažai ilgų tiesiųjų, tad mums tai gali būti naudinga“, – sakė R. Grosjeanas.
„Lenktynėse naudosime minkštos ir itin minkštos sudėties padangas, tad pažiūrėsime kuo viskas baigsis.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).