R. Kubica džiaugiasi antrąja starto pozicija

R. Kubica džiaugiasi antrąja starto pozicija
logo 2010 Gegužės 15 d. 19:10, Renault/LAT
Monako GP kvalifikacijos siurprizu tapęs ir antrąją vietą užėmęs „Renault“ pilotas Robertas Kubica visai nesikrimto dėl to, kad jį pačioje važiavimo pabaigoje įveikė Markas Webberis iš „Red Bull“.
„Jei tas pats („Red Bull“ - red. past.) bolidas buvo pusantros sekundės greitesnis Barselonoje, nereikia tikėtis, kad čia kvalifikacijoje galime juos įveikti“, - po kvalifikacijos sakė lenkas.
„Greitis treniruotėse mane nustebino, bet F-1 stebuklų nebūna. Paprastai, jei nedaug atsilieki, gali liūdėti (dėl pralaimėjimo – red. past.), tačiau turime būti realistais – komanda puikiai padirbėjo“, - teigė jis.
R. Kubica prasitarė lenktynėse besitikintis važiuoti dar greičiau, nes prieš kvalifikaciją „Renault“ mechanikai padidino jo bolido prošvaisą, dėl ko starto pozicijas lemiančiame važiavime jis buvo lėtesnis nei treniruotėse.
„Apskritai, bolido elgesys yra panašus į šio ryto. Šį rytą jaučiau, kad lenktynėms paruoštas bolidas važiuoja šiek tiek geriau. Išsigandau, kad pripylus kuro, dugnas ims liesti kelią, todėl šiek tiek pakėlėme bolidą, kas buvo trūkumas kvalifikacijoje, tačiau lenktynėse turėtų būti geriau“, - pasakojo pilotas.
„Be abejo, Monake lenktynės yra šiek tiek kitokios – esmė jose ne greitis, bet finišo pasiekimas, laiku atliktas sustojimas, išvažiavimas po sustojimo neužstringant už varžovų. Greitis padeda, tačiau net jei esi sekunde greitesnis, tai nieko nereiškia, nes turi sustoti tinkamu momentu ir išvažiuoti priešais visus. Štai taip viskas vyksta Monake“, - dėstė jis.
Lenktynėse R. Kubica startuos iš nešvariosios pusės. Lenko nuomone, dėl trumpos tiesiosios iki pirmojo posūkio tai neturėtų sukelti problemų.
„Tiesą sakant, nežinau. Metų pradžioje mes startuodavome labai gerai, tačiau, deja, pastaruoju metu mums sekasi ne taip gerai. Barselonoje mes startavome gerai, tačiau šiek tiek pralaimėjome (tiesiojoje iki pirmojo posūkio – red. past.)“, - kalbėjo sportininkas.
„Monake iki pirmojo stabdymo taško netoli. Nešvari pusė, švari pusė... Pamatysime rytoj, šioks toks skirtumas yra, tačiau jis toks mažas, kad dėl to neturėtume nerimauti“, - pridūrė jis.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794