R. Smedley: naujas asfaltas pakeitė trasos charakteristikas

R. Smedley: naujas asfaltas pakeitė trasos charakteristikas
logo 2016 Liepos 06 d. 06:55, Williams/LAT Photographic
Williams“ komanda labai daug tikėjosi iš Austrijos GP etapo, kadangi šios ekipos pilotai anksčiau Spielberge pakildavo ant podiumo, tačiau šiemet geriausiu rezultatu tapo devintoji Valtteri Botto vieta.
„Williams“ vyr. inžinierius Robas Smedley pabandė paaiškinti šios nesėkmės priežastis.
R. Smedley: „Mūsų sportinė forma Austrijoje neatitiko mūsų vilčių. Mes nusileidome varžovams pagal daugelį rodiklių, bet, visų pirma, mašinai trūko greičio. Valtteri nepavyko priversti padangų dirbti ilgą laiką, nors jam tai ir nėra būdinga. Bet ir be to mūsų bolidas buvo nepakankamai greitas.
Naujas „Red Bull Ring“ trasos asfaltas pakeitė jos charakteristikas iš esmės. Su tuo mums nepavyko išsiaiškinti. Komandai šiuo klausimu reikia gilesnės ekspertizės, kur kas labiau mokslinio požiūrio dirbant su padangomis.
Prieš lenktynes mes F. Massos mašinoje pakeitėme priekinį sparną, nes šeštadienį vakare pastebėjome, kad yra pažeista bazinė šio sparno struktūra. Galima buvo surizikuoti ir nieko nedaryti, su juo nuvažiuoti bent dalį lenktynių, o po to jį pakeisti sustojimo boksuose metu, tačiau mūsų pilotų saugumas yra aukščiau visko, todėl mes nutarėme sparną pakeisti, nepaisydami net to, kad senoji sparno versija pagal greitį yra prastesnė. Be to, mes buvome priversti pažeisti „uždaro parko“ taisyklę ir startuoti iš techninio aptarnavimo juostos.
Kokia pažeidimo priežastis? Pagal telemetrijos duomenis mes matėme, kad reikalo esmė yra kelkraštyje išvažiuojant iš 2 posūkio, bet tai nebuvo smūgio pasekmė – Felipe neužkabino tų aukštų kelkraščių – priežastis ta, jog medžiaga buvo „pavargusi“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794