„Williams“ specialisto Robo Smedley teigimu, keisti taisykles ir leisti gamintojams sezono metu tobulinti savo variklius yra tiesiog beprasmiška. Britas pridūrė, kad tokiu atveju bus išleista be galo daug pinigų ir pasiektas „status quo“.
„
Ferrari“ ir „
Renault“ siekia, kad nuo kitų metų būtų pakeistos taisyklės ir leista gamintojams tobulinti variklius. Tokiems norams priešinasi kol kas rikiuotėje geriausią variklį turintis gamintojas iš vokietijos – „Mercedes“.
„Nemanau, kad taip elgiamasi vien dėl turimo pranašumo“, – pasakojo „Williams“ specialistas R. Smedley.
„Derėtų apsvarstyti tai, kokią naudą visa tai duos pačiam sportui? Taip, „Mercedes“ turi pranašumą prieš kitus gamintojus. Tačiau jei pakeisime taisykles, neverta tikėtis, jog jie sėdės ir nieko nedarys. „Mercedes“ daugiau dirbs ir investuos didžiules sumas pinigų į variklio tobulinimą bei greičiausiai sukurs kažką daug didesnio ir geresnio bei stipresnio. Žinoma, tą patį galės padaryti ir „Ferrari“ arba „Renault“.“
„Galų gale turėsime „status quo“, tad niekas nebegalės pajudėti nei pirmyn, nei atgal. Atsidursime ten pat, kur esame dabar, tik būsime išleidę be galo daug pinigų, kuriuos galėtume panaudoti kur nors kitur. Vienas iš dalykų, kurio šiuo metu niekam F-1 nereikia, tai stipriai padidėjusių išlaidų dėl veiksmų, kurie neduotų jokios naudos nei pačiam šou, nei kam nors kitam.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).