R. Smedley: Singapūre mes pavysime „Ferrari“

R. Smedley: Singapūre mes pavysime „Ferrari“
logo 2015 Rugsėjo 08 d. 06:55, LAT Photographic
Susumuodamas Italijos GP rezultatus, Williams“ komandos vyriausiasis inžinierius Robas Smedley pažymėjo, kad Monzoje „Ferrari“ pilotai buvo truputį greitesni už juos, tačiau techninės naujovės, kurios atsiras Singapūro etape, leis „Williams“ pavyti konkurentus iš Italijos...
- Ar atsilikimas nuo „Ferrari“ mašinų buvo sąlygotas Monzos trasos ypatumais ir ar Singapūre situacija gali pasikartoti?
- Manau, kad „Ferrari“, jei neminėsime Kimio Raikkoneno problemų starte, parodė labai gerą tempą. Jie labai gerai susitvarkė su savo darbu. „Ferrari“ atvežė atnaujintą jėgainę jau Italijos GP etapui, tai padėjo jiems tiek kvalifikacijoje, tiek ir per lenktynes. Dabar mes privalome į tai reaguoti. Komanda ruošia naujienas Singapūrui, mes labai glaudžiai bendradarbiaujame su „Mercedes“ motoristais – jie jau paruošė atnaujintą jėgainės versiją ir mums norisi ją pamatyti ant „Williams“ bolidų. Atrodo, kad jiems jau pavyko daug ko pasiekti – Lewisas Hamiltonas Monzoje buvo labai greitas. Aš manau, kad su pakeitimais, kuriuos naudosime nuo Singapūro etapo, mes sugebėsime sugrįžti į tą patį lygį, kokiame dabar yra „Ferrari“.
- Kada jūs gausite atnaujintą jėgos agregato versiją?
- Dabar šis klausimas yra svarstymo stadijoje. Mes tikrai gausime kitas jėgaines iki metų pabaigos, bet aš nežinau, ar tai bus modernizuota versija – dabar mes svarstome šį klausimą. Jei mes tokį variklį gausime dar iki metų pabaigos, tai suteiks mums šiokį tokį pranašumą.
- Ar jūs sugebėsite užbaigti šį sezoną be baudos už keičiamus jėgainės elementus?
- Mes laikomės savo grafiko, kuris buvo sudarytas metų pradžioje. Pas mus labai mažai gedimų. Vaikinai, kurie atsako už jėgos agregato darbą, puikiai tvarkosi su savo pareigomis. Dabar mes išplečiame savo galimybių ribas. Jei mes ir toliau laikysimės savo grafikų ir nieko nepasikeis, mes baudų negausime.
- Lenktynių pabaigoje Valtteri Botto padangos buvo kur kas geresnės nei F. Massos?
- Ant Felipe mašinos padangų degradacija buvo didesnė. Valtteri labai gerai kontroliavo padangų dėvėjimąsi, todėl pas abu mūsų pilotus varžybų pabaigoje buvo nevienodas tempas.
- Vienas iš jūsų pilotų buvo mažiau patenkintas padangų efektyvumu?
- Ne, aš taip negalvoju. Mes gerai padirbėjome, kad būtų garantuotas abiejų mišinių padangų efektyvumas. Būtų teisinga pažymėti, kad mes ne pačiu geriausiu būdu dirbome Spa etape, bet iš to padarėme išvadas – todėl šioje trasoje abu mūsų pilotai buvo patenkinti padangų darbu. Penktadienį Felipei nelabai patiko vidutinių padangų elgesys, bet mes viską padarėme, kad jam važiuoti būtų komfortiška.
- Kokių sričių naujienas jūsų komanda ruošia Singapūrui?
- Mes tokio klausimo nekeliame – kiekvieną kartą, kai komanda ruošia naujoves, jos liečia visas sritis. Svarbus yra ne naujų komponentų kiekis, o tai, kiek tai prideda bolidui greičio. Komanda ryškesnes naujienas ruošia kartą kas keli etapai, todėl lenktynės Singapūre mažai kuo skirsis nuo tradicinių taktinių sprendimų.
- Labai mažas padangų dėvėjimasis ir tik vienas sustojimas boksuose padarė lenktynes Italijoje labai neįdomiomis?
- Jei per lenktynes mažai sustojimų, tai jos kai kam ir gali atrodyti nuobodžiomis, bet tik ne man. Žmonės, kurie priima sprendimus, nori, kad lenktynės būtų vaizdingos – o sustojimų skaičius varžybas pagyvina. Vadinasi, sustojimų tikrai galėtų būti daugiau.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553