R. Taffenas: gaila, bet šiame sezone nepavyko nugalėti

R. Taffenas: gaila, bet šiame sezone nepavyko nugalėti
logo 2015 Lapkričio 26 d. 12:18, Red Bull/Getty Images
Renault“ kompanijos F-1 variklių specialistai, ruošdamiesi paskutinėms sezono lenktynėms Abu Dabyje, stengiasi atsižvelgti į tai, kad šioje trasoje vidaus degimo variklis ilgą laiką turės dirbti maksimaliomis apkrovomis.

Galinėje 1,2 km ilgio tiesiojoje pilotas su pilnai nuspaustu akseleratoriumi važiuoja net 14 sekundžių. Tarp labai staigių įsibėgėjimų tarp posūkių, variklio detalės, daugiausiai stūmokliai, gauna milžiniškas apkrovas.
Apskritai, su pilnai nuspaustu akseleratoriumi pilotas čia važiuoja daugiau nei 50 proc. rato. Vidutinis greitis čia būna 190 km/h, o maksimalus – net 330 km/h, jis yra pasiekiamas galinėje tiesiojoje tarp 7 ir 8 posūkių. Iš pirmo žvilgsnio, tai yra mažiau nei, tarkime, Meksikoje ar Brazilijoje, bet reikia turėti galvoje, jog Abu Dabyje bolidai yra reguliuojami aukštai prispaudžiamajai jėgai, o pats autodromas yra išsidėstęs jūros lygio aukštyje, kur oras yra kur kas tankesnis.
Karštis ir mažas drėgnumas taip pat turi savo įtakos turbininiam vidaus degimo varikliui, tai didina detonacijos tikimybę.
Pagal degalų sąnaudų normą Abu Dabis užima penktąją vietą po Melburno, Monrealio, „ Red Bull Ringo“ ir Sočio. Ypač didelės sąnaudos būna paskutinėje rato dalyje.
„Renault“ vykdomasis direktorius Remi Taffenas: „Po ilgo sezono mes pagaliau pasiekėme Abu Dabio etapą, finalines šio sezono lenktynes. Pagal mūsų mastelius, 2015 metų sezonas mums nebuvo toks sėkmingas kokio mes tikėjomės ir mes labai pergyvensime, jei mums nepavyks jo sėkmingai užbaigti. Tačiau jau aišku, kad mes šiame sezone neiškovojome nė vienos pergalės.
Šiemet mes labai daug ko naujo išmokome ir žengėme keletą labai rimtų žingsnių, kad geriau pasiruoštumėme ateičiai. Sezono startas buvo labai prastas, bet vėliau mums pavyko padidinti mūsų jėgainės patikimumą ir dabar kiekviena jėgos agregato dalis yra kur kas tvirtesnė nei pernai.
Jei kalbėti apie rezultatus, tai mes jau sumažinome atsilikimą nuo lyderių ir žinome, kad tam tikromis aplinkybėmis mes sugebame pakovoti ir dėl vietų ant podiumo. Natūralu, kad kitais metais mes jau galėsime pakovoti ir dėl pergalių, nes visa informacija, surinkta šiais metais, padės mums šį uždavinį įgyvendinti“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983