„
Red Bull“ vadovo Christiano Hornerio teigimu, patobulintų „Renault“ jėgainių jo komandai teks palaukti iki Rusijos GP.
Gamintojas iš Prancūzijos šiemet akivaizdžiai nusileidžia varžovams ne tik galios, bet ir patikimumo srityje.
Abu „Red Bull“ pilotai jau naudoja penktuosius variklius. Vienas iš jų, sumontuotas Danielio Ricciardo bolide, išleido paskutinį dūmą penktadienį Vengrijoje vykusių treniruočių metu.
„Renault“ iki šiol nėra panaudojusi nė vieno variklio tobulinimui skirto taško iš 12-os turimų.
„Nemanau, kad iki etapo Rusijoje yra kas nors suplanuota“, – kalbėjo „Red Bull“ ekipos vadovas C. Horneris.
„Tai turbūt anksčiausia data, kuomet galime tikėtis patobulinto produkto ir panaudotų tobulinimo taškų. Tad iki tol turėsime verstis su dabar turimais varikliais. Kol kas mūsų sportininkai treniruotėse ir lenktynėse naudoja ketvirtą ir penktą motorus.“
„Deja, bet Ricciardo prarado ketvirtąjį variklį. Taigi, iki Rusijos GP jis turės naudoti penktąjį motorą, kurį pirmą kartą į bolidą sumontavome Austrijoje. Tik laikas parodys ar iki varžybų Sočyje sugebėsime išsilaikyti negavę baudos už dar vieno variklio keitimą.“
C. Hornerio teigimu, „Renault“ daro pažangą, tačiau variklio tobulinimas yra ilgai trunkantis procesas.
„Renault“ pirmoji pripažins,kad ji nėra patenkinta savo variklio pajėgumu ar jo patikimumu. Jie daro pažangą. Problema yra ta, jog variklių tobulinimas užtrunka daug ilgiau nei darbas gerinant važiuoklę.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).