"Red Bull" bei “Force India” palaiko alternatyvių variklių idėją

"Red Bull" bei “Force India” palaiko alternatyvių variklių idėją
logo 2015 Balandžio 25 d. 06:55, Daimler
„Force India“ palaiko alternatyvių variklių idėją
Bernie Ecclestone idėją nuo 2017 metų šalia dabartinių jėgainių naudoti ir biudžetinius alternatyvius variklius (atmosferinį V8 su KERS) palaiko „Force India“ komanda.

Toks variklis būtų kur kas tinkamesnis neturtingoms komandoms. „Force India“ komandos vadovo pavaduotojas Robertas Fernley sako, kad „dabar naudojamų V6 labai sudėtingų hibridinių jėgos agregatų išsaugojimas „Formulės-1“ pasaulio čempionate yra naudingas vien tik šių jėgainių gamintojams, jų techninėms bei marketinginėms programoms. Aš neturiu abejonių, kad hibridinės technologijos automobilių pramonėje bei sporte turi gerą perspektyvą.
Bet Bernie nori turėti galimybę mažesnėms privačioms komandoms pasiūlyti alternatyvų variklį – tai galėtų būti atmosferinis V8 su KERS už pusę tos kainos, kurią mes dabar turime mokėti už hibridines V6 jėgaines. Suprantama, kad bet kuriai privačiai F-1 komandai idėja dvigubai sumažinti išlaidas, bet kartu rungtyniauti lenktynės beveik tame pačiame lygyje, yra daugiau nei patraukli. Tokie varikliai nenustumtų mūsų visiškai į peletono pabaigą, tokie bolidai laisvai galėtų kovoti dėl labai gerų pozicijų.
Varikliai iš nepriklausomo tiekėjo, pavyzdžiui – „Cosworth“ būtų labai geras sprendimas. Aš manau, kad tiek „Cosworth“, tiek ir „Renault“ galėtų gaminti V8 su KERS motorus. Mat prie dabartinių išlaidų nemaža dalis šiandien F-1 čempionate dalyvaujančių komandų neišgyvens, todėl B. Ecclestone mintis yra labai reali ir nesunkiai įgyvendinama. Nors nepaprasta bus surasti paritetą tarp V6 ir V8 variklių, bet ir šiandien, pavyzdžiui, yra labai didelis skirtumas tarp „Mercedes“ ir „Renault“ jėgainių. Kažkoks skirtumas bus visuomet.
Aš nemanau, kad tai sumažintų „Formulės-1“ lygį. Juk mes naudojame skirtingas važiuokles, tai kodėl nenaudoti skirtingų variklių? Anksčiau taip yra buvę, kartais tai būdavo gerai, kartais – blogai, bet ir šiandien nėra lygybės tarp skirtingų jėgainių“.
Jam pritaria ir „Red Bull“ komandos vadovas Christianas Horneris: „Idėja labai įdomi, kurią verta išanalizuoti. Gali būti, kad skirtingose trasose skirtingų variklių pajėgumas bus nevienodas, o tai tik duotų daugiau intrigos. Manau, kad „Renault“ taip pat su įdomumu aptartų tokį scenarijų. Bet gali iškilti viena problema – kaip FIA pavyktų garantuoti, jog šie motorai yra lygiaverčiai. Nors kita vertus, šiuolaikinėmis priemonėmis nėra sunku sumodeliuoti situaciją ir sulyginti abiejų šių motorų pajėgumą ir galimą tokio pasiūlymo racionalumą“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553