„Red Bull“ bolide – vėl gudrus išmetimas?

„Red Bull“ bolide – vėl gudrus išmetimas?
logo 2012 Vasario 20 d. 15:32, Red Bull/Getty Images
Red Bull“ variklius tiekiančios „Renault“ atstovai prasitarė, kad komanda rado būdą kompensuoti dėl difuzorių apipūtimo draudimo prarastą prispaudžiamąją galią.
Prancūzų kompanijos padalinio vadovas Jeanas Francois Caubet leido suprasti, kad motorai ir šiemet atliks svarbų vaidmenį kurdami išmetamąsias dujas aerodinaminiai naudai gauti.
„Formulės-1“ esmė – kūrybiškumas. Nors taisyklės ir buvo pakeistos, dirbdami su „Red Bull“ radome sprendimą kompensuoti prarastą pajėgumą“, – vokiečių „Auto Bild“ sakė prancūzas.
„Tai skiriasi nuo to, kas buvo anksčiau, tačiau tai gudrus sprendimas, galintis būti ženklus“, – pažymėjo jis.
Specialistai jau bandymuose Jereze, Ispanijoje, atkreipė dėmesį į galinę „Red Bull RB8“ bolido pakabos konstrukciją, kurios viena iš svirčių yra ilgesnė nei įprasta ir išdėstyta kaip tik virš išmetamųjų vamzdžių angos. Manoma, kad taip vertikaliai išplečiamas dujų srautas, toliau apipučiantis galinį sparną ir aerodinaminę paskirtį įgavusias stabdžių aušinimo angas.
Nors pagrindinių čempionų komandos varžovų „Ferrari“ ir „McLaren“ bolidai Jereze posūkiuose atrodė gana nestabiliai, ko ir reikėjo tikėtis įsigaliojus difuzorių apipūtimo draudimui, „Red Bull“ technika, tuo tarpu, važiavo tarsi bėgiais.
„Išmetamieji vamzdžiai yra viena sričių, kurioje vis dar turime idėjų“, – paslaptingai anksčiau pridūrė komandos technikos vadovas Adrianas Newey, laikomas vienu kūrybiškiausių specialistų „Formulėje-1“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983