„
Red Bull“ bolido dugno konstrukcija esą gali neatitikti šiuo metu „Formulėje-1“ galiojančių taisyklių, rašo vokiečių „Auto Motor und Sport“.
Čempionate pergales skinančios komandos techniniai sprendimai buvo atskleisti, kai Italijos GP lenktynėse Monzoje visų akivaizdoje kranu buvo pakeltas sugedęs Marko Webberio bolidas.
Negana to, pačių „Red Bull“ teigimu, apgadintas automobilis jiems buvo grąžintas be dalies jo elementų. Komandos atstovų tvirtinimu, trūko pusės priekinio sparno. Juokaujama, kad šį savo bazėje jau tiria „
Ferrari“ specialistai.
„Auto Motor und Sport“ atkreipia dėmesį į priekinę dugno dalį bei oro paskirstytojo konstrukciją. Leidinio konsultantų teigimu, jų matmenys ir galimas lankstumas veikiausiai neatitinka galiojančių taisyklių.
Be to, leidinys abejoja, ar „Red Bull“ tikrai laikosi išteklių ribojimo susitarimo, nes specialiai lenktynėms Monzoje paruošė didelį aerodinamikos komponentų paketą. Tokiems įtarimams pritarė ir „Mercedes“ komandos vadovas Rossas Brawnas.
„Trijų sparnų komplektų, variklio gaubtų ir dugnų gamybos kaštai yra 800 000 eurų. Be to, dar kainuoja ir vėjo tunelio naudojimas. Tiek paaukodami vienerioms lenktynėms mes pasielgtume neatsakingai ir turėtume taupyti kitose srityse“, - svarstė britas.
Įtarimus tariamai taisyklių neatitinkančia „Red Bull“ bolido dugno konstrukcija, „Auto Motor und Sport“ teigimu, reiškia ir šios komandos varžovės. Ar į tai dėmesį atkreips ir Tarptautinė automobilių federacija (FIA), kol kas lieka neaišku.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).