Daug prieštaringų vertinimų Monako GP lenktynių savaitgalio metu sulaukusio „
Red Bull“ bolido dugno likimas paaiškės jau artimiausiomis dienomis, rašo britų „Autosport“.
Nors kai kurios komandos, tarp jų „Ferrari“, „McLaren“ ir „Mercedes“, abejojo šiuo sprendimu ir net svarstė galimybę užprotestuoti lenktynių rezultatus, buvo nuspręsta negadinti sporto įvaizdžio ir šį techninį klausimą išsiaiškinti už uždarų durų.
„Autosport“ žiniomis, Tarptautinė automobilių federacija (FIA) iki šios savaitės vidurio išklausys ekipų nuomones dėl „Red Bull“ bolido konstrukcijos ir paskelbs taisyklių išaiškinimą, kuriuo šis techninis sprendimas bus uždraustas arba leistas naudoti tolesniuose etapuose.
Ginčus sukėlė energinių gėrimų gamintojo valdomos komandos inžinierių bolido dugne priešais galinius ratus iškirstos skylės, kurios, kaip tvirtina varžovai, prieštarauja po 2010 m. „Formulės-1“ čempionato siekiant uždrausti daugiaaukščius
difuzorius įvestoms taisyklėms.
Angas, kuriomis reguliuojamas prieš galinius ratus tekantis oro srautas, tose pačiose savo automobilių vietose yra įrengusios ir kai kurios kitos komandos, pavyzdžiui, „Ferrari“ ir „Sauber“, tačiau jų sprendimai neprieštarauja taisyklėms, nes angos tęsiasi iki pat dugno krašto ir nėra uždaros, kaip diskutuojamu atveju.
Specialistų nuomone, „Red Bull“ dėl tokios konstrukcijos įgija tikrai nežymų, gali būti, net labai sunkiai pamatuojamą pranašumą, tačiau šiuo atveju ginčijamasi dėl pačio principo – tvirtinama, kad FIA nusprendus, jog čempionate pirmaujanti komanda nepažeidė taisyklių, ekipos galės į savo bolidus vėl grąžinti daugiaaukščius difuzorius.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).