„
Red Bull“ vadovo Christiano Hornerio teigimu, per kitas dvi varžybas ekipa greičiausiai vėl sulauks baudos už variklių keitimą savo boliduose.
Pirmą kartą Danielis Ricciardo už tai buvo nubaustas dar Austrijos GP savaitgalio metu, kuomet į australo automobilį buvo sumontuotas penktasis motoras.
Dar vienas „Renault“ variklis neatlaikė praėjusį penktadienį Vengrijoje vykusių laisvųjų treniruočių metu.
Spa (Belgija) ir Monzos (Italija) trasose, kur svarbi motoro galia, „Red Bull“ ekipa tikisi sulaukti dar vienos baudos už variklio keitimą.
„Manau, kad turėsime dar kartą pakeisti variklį. Greičiausiai tai padarysime Ricciardo bolide“, – sakė „Red Bull“ vadovas C. Horneris.
„Treniruotėms, kvalifikacijai ir lenktynėms Danielis turi tik penktajį motorą. Tad Belgijoje arba Italijoje neišvengiamai turėsime pakeisti variklį jo bolide. Ar tai padarysime viename automobilyje ar abiejuose, paaiškės artimiausiu metu.“
Nepaisant Vengrijoje vykusių treniruočių metu sugedusio variklio, C. Horneris teigia, kad „Renault“ motorai tapo patikimesni.
„Variklis, kuris sugedo penktadienį, buvo tos pačios specifikacijos, kurį naudojome Bahreine. Tačiau nuo to karto, kai „Renault“ sumontavo naujus vožtuvus, motorai tapo patikimesni. Tikėkimės, kad antroje sezono pusėje situacija tik gerės.“
„Nežinau su kokiomis problemomis Vengrijoje susidūrė Carlosas Sainzas, tačiau trys iš keturių „Renault“ bolidų pasiekė finišą.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).