F-1.LT

Vartotojo zona

VESK Į LT UŹ 0,99£

Įskaitos 2017

# Pilotas Taškai
1 L. Hamiltonas 345
2 S. Vettelis 302
3 V. Bottas 280
4 D. Ricciardo 200
5 K. Raikkonenas 193
6 M. Verstappenas 158
7 S. Perezas 94
8 E. Oconas 83
9 C. Sainzas 54
10 F. Massa 42
11 L. Strollas 40
12 N. Hulkenbergas 35
13 R. Grosjeanas 28
14 K. Magnussenas 19
15 F. Alonso 15
16 S. Vandoorne`as 13
17 J. Palmeris 8
18 P. Wehrleinas 5
19 D. Kvyatas 5
20 M. Ericssonas 0
21 P. Gasly 0
22 A. Giovinazzi 0
23 B. Hartley 0
# Komanda Taškai
1 Mercedes 625
2 Ferrari 495
3 Red Bull 358
4 Force India 177
5 Williams 82
6 Toro Rosso 53
7 Renault 49
8 Haas 47
9 McLaren 28
10 Sauber 5
Max Verstappen Red Bull start

„Red Bull“ greičio trūkumą susiejo su jėgainės darbu

2017-11-13 / 12:54:13

„Red Bull“ komandos vadovas Christianas Horneris papasakojo, kad Interlagoso trasos charakteristikos ir konservatyvus jėgainės darbo režimas neleido ekipai Brazilijoje pakovoti su „Mercedes“ bei „Ferrari“.

Nežiūrint į tai, kad „Red Bull“ iškovojo dvi pergales iš keturių prieš Brazilijos GP etapą, o taip pat demonstravo labai gerą tempą per treniruotes ir kvalifikaciją San Paule, jos pilotams nepavyko stoti į kovą su pagrindiniais konkurentais. Maxas Verstappenas finišą pasiekė penktas, o Danielis Ricciardo – šeštas.

Į žurnalistų klausimą, kodėl „Red Bull“ Brazilijoje stokojo tempo, C. Horneris atsakė. „Esmė yra trasos konfigūracijoje ir konservatyviame darbe su jėgaine. Maxas iš padangų išspaudė viską, norėdamas neatsilikti nuo lyderių grupės daugiau nei 2 sek., bet tai privedė prie to, kad padangos visiškai susidėvėjo.

Iš pradžių jis galvojo, kad yra greitesnis už Kimį, bet vėliau prasidėjo problemos su padangomis, dėl to teko keisti jo atkarpos ilgį. Todėl tai buvo ta diena, kai mums paprasčiausiai trūko tempo norint pakovoti su varžovais priekyje“.

Antra vertus, c. Horneris pripažino, kad po „Renault“ jėgainių gedimų virtinės ir to, kad jų gali pritrūkti, buvo netikslinga versti jėgaines dirbti ties riba.

„Požiūris į lenktynes buvo racionalus, turint galvoje iškilusias jėgos agregatų problemas, – aiškino jis. – Ši trasa yra kur kas jautresnė galiai nei Meksikoje. Mes kiek sumažinome jėgainės pajėgumą. Uždaviniai buvo kitokie, šioje trasoje kur kas didesnė rato dalis yra įveikiama su pilnai nuspaustu akseleratoriumi nei Meksikoje“.

Šių metų sezoną „Red Bull“ komanda užbaigs trečioje Konstruktorių taurės vietoje. Nuo 2005 metų, kai ši komanda debiutavo F-1 čempionate, ji dar nė karto neparodė tokio rezultato.

 

Tavo komentaras

Komentarai

SmOg3R
2017-11-14 16:31:22 Pranešti
"Iš pradžių jis galvojo, kad yra greitesnis už Kimį, bet vėliau prasidėjo problemos su padangomis"
Kitaip tariant Kimis važiavo protingai taupant padangas, o tas kaip vaikas draskėsi Ferrari karšto oro maiše vaidindamas kad jis greitesnis kol visiškai suvalgė padangas. :)
RBR
2017-11-13 16:31:23 Pranešti
rimtas7: Nuo 2005 metų, kai ši komanda debiutavo F-1 čempionate, ji dar nė karto neparodė tokio rezultato. Nesupratau apie kokį rezultatą kalbama?
Budavo pirmi, antri, ketvirti ar kazkelinti. Tiesiog niekada nebaige cempionato trecioje vietoje.
rimtas7
2017-11-13 16:11:56 Pranešti
Nuo 2005 metų, kai ši komanda debiutavo F-1 čempionate, ji dar nė karto neparodė tokio rezultato.

Nesupratau apie kokį rezultatą kalbama?
 
Naujausi komentarai

Karščiausios naujienos