„
Red Bull“ ir „
Renault“ komandų vadovai pasisakė prieš Tarptautinės automobilių federcijos (FIA) norimą įvesti aktyvaus „Formulės-1“ bolidų apipūtimo išmetamosiomis dujomis draudimą.
Šis klausimas bus nagrinėjamas birželį vyksiančiame Technikos darbo grupės (TWG) posėdyje. Panašu, kad komandos jame vargu ar sutars dėl tokios direktyvos įgyvendinimo jau nuo šio sezono vidurio.
„Manau, pragmatiška tai aptarti TWG. Manau, tai tinkama vieta apie tai diskutuoti. Esu tikras, kad įvyks naudinga diskusija“, - taip situaciją komentavo „Red Bull“ komandos vadovas Christianas Horneris.
„Ar tai bus įvesta šiais, ar kitais metais? Nemanau, kad bus pasiektas vienbalsis susitarimas. Tokia mano asmeninė nuomonė, bet pažiūrėsime“, - teigė britas.
Ericas Boullier, vadovaujantis „Renault“ ekipai, buvo kategoriškesnės nuomones. FIA ketinimus prancūzas pavadino netikėtu taisyklių keitimu sezono viduryje.
„Tai buvo siurprizas, nukritęs visiškai iš dangaus“, - pažymėjo specialistas.
„Suprantu kai kurias technines tokio noro priežastis, tačiau mes pademonstravome esantys kitokios nuomonės.“
„Man keista, kad to buvo imtasi taip staiga, nes keisti taisykles sezono viduryje visuomet sudėtinga. Net jei Charlie (Whitingas, FIA specialistas – red. past.) tvirtina, kad tai nėra taisyklių keitimas, taip bent jau atrodo“, - kalbėjo vieną įdomiausių šių metų bolidų sukūrusios komandos atstovas.
„Mums nebus brangu tai įgyvendinti – tai tik variklio veikimo nustatymų pakeitimas. Visi vaikosi greičio, todėl nemanau, kad turėtume ką nors keisti. Tačiau mes nesame čempionato prižiūrėtojai. Tą vaidmenį atlieka FIA.“
„Mus tai (draudimas – red. past.) tikrai paveiktų, todėl mes tikrai priešinsimės“, - pridūrė jis.
Britų „Autosport“ vertinimu, lenktynininkui atleidus akceleratorių, „Red Bull“ boliduose išmetamųjų dujų srautas siekia 45 proc. to, kai variklis veikia pilnu pajėgumu. „Renault“ automobilių atveju, tuo tarpu, šis rodiklis, teigiama, siekia net 95 proc.
Primename, kad FIA nori pasiekti, kad laisvai veikiančio variklio išmetamųjų dujų srautas siektų tik 10 proc. to, kuris sukuriamas pilnai spaudžiant akceleratorių. Organizacija tokią direktyvą planavo įvesti nuo šio savaitgalio Ispanijos GP etapo, tačiau nusprendė išklausyti komandų poziciją ir atidėjo draudimo įsigaliojimą.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).