„Red Bull“ įveikė priekinio sparno patikrinimą

„Red Bull“ įveikė priekinio sparno patikrinimą
logo 2010 Rugpjūčio 27 d. 22:39, Bridgestone Motorsports
Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) specialistai po Belgijos GP penktadienio treniruočių patikrino „McLaren“ ir „Red Bull“ komandų bolidų aerodinamikos elementų lankstumą. Apžiūrėjus automobilius, taisyklių pažeidimų nebuvo nustatyta.
FIA specialistai tikrino ne tik priekinio sparno, bet ir priekinės bolido dugno dalies lankstumą. Apžiūrai dvigubai didesniais nei anksčiau svoriais buvo atrinkti tik du automobiliai – važiuojant dideliu greičiu žemai nusileidžiančiu priekiniu sparnu kaip „Red Bull“ išsiskirianti „Ferrari“ šį kartą išvengė dėmesio, tačiau jos technika gali būti patikrinta po kvalifikacijos ar lenktynių.
Nuo Italijos GP aerodinamikos elementų lankstumo tikrinimo tvarka turėtų būti dar griežtesnė – itin atidžiai bus mėginamas priekinis dugno kraštas, vadinamas arbatos padėkliuku. Didelis dėmesys bus skiriamas ir dugno plokštei – ji galės būti sudaryta iš nedaugiau kaip dviejų elementų. Komandoms teks sutvirtinti visus dugno sujungimus, guolius ir bet kokias kitas judančias dalis.
Galimas sparnų lankstumas ir jų prigludimas prie žemės sukurtų bolido prisiurbimo prie kelio dangos efektą, kas suteiktų didžiausią naudą dideliu greičiu įveikiamuose posūkiuose, kur „Ferrari“ ir „Red Bull“ automobiliai pastaruoju metu turėjo patį didžiausią pranašumą prieš pastebimai keliuose paskutiniuose etapuose atsilikusius varžovus.
Primename, kad į karą prieš lanksčius aerodinamikos elementus FIA stojo į tai dėmesį atkreipus „McLaren“ ir „Mercedes“ komandoms. Šios ekipos tvirtina pageidaujančios aiškumo ir pasiruošusios pačios sukurti analogiškus sprendimus, jei šie bus pripažinti atitinkantys galiojančias taisykles.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794