„Red Bull“ keis sustojimo procedūras, ratų tvirtinimo įrankius

„Red Bull“ keis sustojimo procedūras, ratų tvirtinimo įrankius
logo 2013 Liepos 11 d. 19:56, Getty Images
Po atliktos Vokietijoje vykusių F-1 lenktynių metu techninio aptarnavimo zonoje incidento analizės „Red Bull“ nusprendė imtis atitinkamų priemonių ir keisti sustojimo procedūras bei ratų tvirtinimo įrankius.
Priminsime, jog praėjusį sekmadienį po sustojimo iš vietos pajudėjus „Red Bull“ pilotui Markui Webberiui nuo jo bolido nukrito iki galo nepritvirtintas ratas. Pastarasis riedėdamas kliudė ir sužalojo FOM operatorių Paulą Alleną. Po medicininės patikros pastarajam buvo nustatyti šonkaulių ir raktikaulio lūžiai, smegenų sukrėtimas.
Tarptautinė automobilių federacija (FIA) bei FOM, atsižvelgusios į incidentą, nusprendė kuo skubiau gerinti saugumą ir griežtinti taisykles techninio aptarnavimo zonoje. Pastarojoje nuo šiol bus leidžiama dirbti tik trasos maršalams ir komandų personalui. Laisvųjų treniruočių, kvalifikacijos bei lenktynių metu boksuose nebegalės dirbti F-1 transliuotojų personalas bei filmavimo grupės.
Po kelias dienas trukusio tyrimo „Red Bull“ ekipa nustatė dėl kokios priežasties įvyko minėtasis incidentas.
Kaip teigiama komandos rašte, sustojimo metu vienas iš mechanikų negalėjo tinkamai prisukti galinio dešinio bolido rato. Jis nusprendė pakeisti rato veržlę. Norėdamas ją atsukti, įjungė „undo“ rėžimą. Tačiau veržlę atsukančio įrankio apsukos buvo didesnės nei tikėtasi, todėl įrankis slystelėjo iš mechaniko rankų. Tuo metu pastarasis netyčia nuspaudė mygtuką „go“. Tai padarius, siunčiamas signalas bolidą laikančiam mechanikui, kad ratas pritvirtintas ir pilotas gali pajudėti iš sustojimo vietos. M. Webberiui buvo leista važiuoti, tačiau galinis dešinys bolido ratas buvo visiškai nepritvirtintas. Pastarasis vėliau nuriedėjo į šalį ir kliudė netoliese stovėjusį operatorių.
„Red Bull“ ketina keisti ratų pritvirtinimo įrankių dizainą. Taip siekiama apsidrausti, kad panašūs dalykai nenutiktų ateityje.
Ekipa taip pat naujai instruktavo sustojimų kontrolierių. Pastarasis nuo šiol turės sulaukti aiškaus signalo iš ratus keičiančių mechanikų, jog visi keturi bolido ratai yra sėkmingai pritvirtinti.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983