„Red Bull“ neigia išleidusi daugiau nei buvo leidžiama

„Red Bull“ neigia išleidusi daugiau nei buvo leidžiama
logo 2011 Sausio 09 d. 15:10, Bridgestone Motorsports
Buvusiam Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) vadovui Maxui Mosley pareiškus, kad „Red Bull“ praėjusį sezoną galėjo viršyti išteklių ribojimo susitarime numatytą maksimalią išlaidų ribą, komanda suskubo neigti šiuos kaltinimus.
Britas tokią nuomonę išsakė paaiškėjus, kad ekipa bene aktyviausiai siekia anksčiau sudarytoje sutartyje numatyto pažeidimų nagrinėjimo laikotarpio ir už tai skiriamų baudų peržiūrėjimo. Jo teigimu, tai reiškia, kad pokyčių norinti organizacija greičiausiai išleido daugiau nei derėtų ir dabar taip stengiasi suktis iš susidariusios padėties.
„Red Bull“ paprašė išimties. Jei tai tiesa, tai gali reikšti tik tai, kad jie išleido daugiau nei leidžiama, o dabar prašo kitų komandų palaiminimo. Man įdomu, kaip reaguos jų varžovai“, - praėjusių metų pabaigoje „Auto Motor und Sport“ pareiškė M. Mosley.
Įtarimus „Red Bull“ metė ir italų laikraštis „Gazzetta dello Sport“. Leidinys paskelbė, kad komanda net pusantro karto viršijo numatytą ribą – esą išleido net 160 mln. eurų vietoje leidžiamų 100 mln. Žurnalistų teigimu, kyla abejonių ir dėl išlaidų KERS sistemos kūrimui, mat „Ferrari“ tam, tvirtinama, išleido 4,5 mln. eurų, o „Mercedes“ - net 13 mln.
Pranešama, kad „Red Bull“ yra viena aktyviausių komandų norinčių peržiūrėti išteklių ribojimo susitarimą gretose. Dalis ekipų, kaip tvirtinama, siekia peržiūrėti, kurios sritys turi būti ribojamos bei kontrolės ir bausmių procedūras. Anksčiau pasirašytas susitarimas turėjo galioti 2010-2012 m., tačiau iniciatorės siekia naujos sutarties, kuri galiotų 2011-2017 m. sezonų metu. Susitarimo šiuo klausimu kol kas taip ir nepavyko pasiekti.
Pati „Red Bull“ paneigė jai mestus įtarimus. Komandos vadovas Christianas Horneris pareiškė, kad ekipos biudžetas toli gražu nėra didžiausias „Formulėje-1“, bei išreiškė palaikymą tolimesniam išteklių ribojimo susitarimo galiojimui. Britas leido suprasti kovojantis dėl to, kad sutaupytos išlaidos nebūtų perkeltos į variklių tobulinimo bei gamybos sritį.
„Išteklių ribojimo susitarimas turėjo teigiamos įtakos „Formulei-1“, nes dėl to tikrai buvo sumažintos išlaidos“, - žurnalui „Autosport“ pareiškė C. Horneris.
„Kitaip nei kalbama, 2010-aisiais mes tikrai laikėmės išteklių ribojimo susitarimo. „Red Bull“ greičiausiai turėjo tik trečią ar ketvirtą pagal dydį biudžetą „Formulėje-1“. Mes padidinome efektyvumą mažindami personalo gretas ir dalį išlaidų perkeldami į išorę“, - sakė „Red Bull“ komandos vadovas.
„Mes palaikome išlaidų ribojimą ir ateityje bei manome, kad išteklių ribojimo susitarimas yra geras būdas tam pasiekti, jei tik jis bus nuoseklus, sąžiningas, įgyvendinamas ir skaidrus vertinant visų komandų visas veiklos sritis“, - teigė specialistas.
„Nenorime, kad „Formulė-1“ virstų variklių galios diktuojamu čempionatu. Tai panašu į baliono gniaužimą. Tikrai nesinori, kad suspaudus vieną jo galą, visas oras pereitų į kitą jo pusę“, - pridūrė jis.
Nors „Formulės-1“ komandoms iki šiol nepavyko susitarti dėl susitarimo pakeitimų, ekipų asociacijos (FOTA) atstovai tvirtina, kad šis klausimas turėtų būti išspręstas jau artimiausiu metu.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983