„Red Bull“: patirties stoka kuriant ERS - „Renault“ problemų priežastis

„Red Bull“: patirties stoka kuriant  ERS - „Renault“ problemų priežastis
logo 2014 Vasario 21 d. 21:49, Getty Images
Red Bull“ ekipos vadovas Christianas Horneris pareiškė, kad dėl to, jog „Renault“ turi mažai patirties kuriant energijos rekuperacijos sistemas yra dabartinių problemų priežastis.
Kinetinė energijos rekuperacijos sistema (KERS) F-1 debiutavo 2009 m. Tuomet jos kurimu užsiimė ne pats variklių gamintojas, o tuometinė „Renault“ (dabar „Lotus“) komanda. Vėliau, nuo 2011 m., šią estafetę perėmė „Red Bull“. Būtent pastaroji dabar kiek įmanoma bando padėti išspręsti problemas naujų jėgainių gamintojai ir tiekėjai „Renault“.
„Remdamiesi savo patirtimi padedame jiems sprendžiant visas problemas susijusias su visa energijos rekuperacijos sistema. Būtent šioje srityje mes galime jiems padėti labiausiai. Šiuo metu ten slypi didžiausios problemos.“, – sakė „Red Bull“ ekipos vadovas C. Horneris.
Britas kaltina buvusį „Renault“ komandos vadovą Flavio Briatore, kuris praeityje nusprendė, kad ne variklių gamintojas, o pati ekipa turi pati kurti KERS sistemą. Toks italo sprendimas tuomet nieko blogo nežadėjo, tačiau dabar, kai šiuolaikinės jėgainės tapo tokios sudėtingos, patirties stoka atsisuko prieš pačią „Renault“.
„Flavio prieš keletą metų priėmė sprendimą, kad komanda, o ne variklių gamintojas, turi pasirūpinti KERS sistema. „Renault“ vėliau pardavė savo ekipą, o mes perėmėme KERS ir sukūrė savo sistemą. Dabar energijos rekuprecijos sistema tapo variklių gamintojo atsakomybė. Tačiau jiems reikia įveikti daug aukštesnę įkalnę nei „Ferrari“, arba „Mercedes“, kurie turi daugiau patirties.“


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983