„
Red Bull“ pergalių Singapūre ir Japonijoje priežastis gali būti komandos boliduose įdiegta dviguba DRS sistema, rašo vokiečių „Auto Motor und Sport“ ir kiti šaltiniai.
Tik šį savaitgalį čempionų automobiliuose pastebėtas įtaisas yra pagrįstas papildomų angų atidarymu pakėlus galinio sparno plokštelę. Per šias patekęs oras vėliau nukreipiamas į difuzorių.
Specialistų teigimu, dviguba DRS sistema „Red Bull“ padeda pasiekti didesnį maksimalų greitį tiesiosiose arba išlaikyti įprastą kartu padidinant prispaudžiamąją galią ir greitį posūkiuose.
Įtaisas yra labai naudingas kvalifikaciniuose važiavimuose, kuomet DRS naudojimas yra neribotas. „Auto Motor und Sport“ teigimu, dėl jo „Red Bull“ bolidu ratą tapo įmanoma įveikti net puse sekundės greičiau nei iki šiol.
Savąją dvigubos DRS versiją nuo sezono pradžios naudoja „Mercedes“ komanda. Be to, kiek kitokios konstrukcijos įtaisą jau kelis etapus iš eilės bando, tačiau lenktynėse nenaudoja „Lotus“.
„Auto Motor und Sport“ duomenimis, iki sezono pabaigos dviguba DRS dar gali būti įdiegta ir „Ferrari“ boliduose, o „
McLaren“ esą jau atsisakė šio projekto.
Primename, kad tokios konstrukcijos nuo 2013 m. „Formulėje-1“ bus uždraustos.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).