„
Red Bull“ komandos vadovas Christianas Horneris paragino „Formulės-1“ variklių tiekėjus sulyginti savo produkciją. Britas pažymėjo, kad nuo to priklauso ekipos bendradarbiavimo su „Renault“ ateitis.
C. Horneris atskleidė, kad prancūziški varikliai nuo pajėgiausių rikiuotėje – tokiais laikomi „
Mercedes“ – galia atsilieka iki 30 AG. Jei nebus leista panaikinti šio skirtumo, komanda gali būti priversta pasirinkti kito tiekėjo produkciją.
„Renault“ yra puikus partneris ir mes esame visiškai lygūs su Enstone'o (pagrindine „Renault“ - red. past.) komanda. Problema yra ir visada buvo tai, kad pagal dabartines taisykles ir galiojant tobulinimo draudimu yra įšaldomi pranašumai ir trūkumai“, - pareiškė C. Horneris.
„Tai, kad kalbu apie variklio trūkumus, gali atrodyti ironiškai, kai esame pelnę šešias „pole“ pozicijas ir tris pergales. Tačiau tai rodo, kokį darbą atliko bolidą kuriantys vaikinai. Jie dirba fenomenaliai, nes mes nuo geriausiųjų rikiuotėje greičiausiai atsiliekame 20-30 AG.“
„Nors šiuo metu mes mėgaujamės bolido pranašumu, tačiau po dvejų ir trejų lenktynių jo gali ir nebelikti – tuomet lemiamu faktoriu gali tapti variklis. Užšaldyti produktą kartu su jo privalumais ir trūkumais trejiems ar ketveriems metams yra neteisinga“, - skundėsi „Red Bull“ komandos vadovas.
„Gamintojai turi susitarti tarpusavyje dėl kelio pirmyn.“
„Mes esame patenkinti iš „Renault“ gaunamu palaikymu. Jei bus išspręstas lygybės klausimas, nematau jokių priežasčių ką nors keisti.“
„Nežinau, ar galėtume gauti „Mercedes“ variklį, tačiau svarbiausia, kad gamintojai susitartų tarpusavyje dėl ateities“, - pridūrė jis.
Prieš šių metų sezoną „Renault“ buvo leista kiek patobulinti savo variklį didinant jo patikimumą ir mažinant gamybos kaštus, tačiau gamintojo prašymas leisti padidinti galią buvo atmestas.
Variklių tobulinimo pajėgumo vardan draudimas „Formulėje-1“ galios iki 2012 m. pabaigos.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).