„
Red Bull“ patarėjas sporto klausimais Helmutas Marko prasitarė, kad 2014 m. kompanija svarstė galimybę kurti savo jėgainę, tačiau tokios minties gana greitai atsisakė.
Nuo 2014 m. prasidėjus V6 variklių erai, minėtoji „Red Bull“ prarado stipriausios komandos statusą. Paaiškėjus, kad „Renault“ jėgainė toli gražu nėra pati geriausia, „Red Bull“ svarstė galimybę kurti savo.
„Mes svarstėme tokią galimybę, tačiau greitai supratome, kad tai ne mums“, – sakė H. Marko.
„Apie tai pradėjome galvoti po pirmųjų 2014 m. F-1 bandymų. Mes galvojome apie tai, svarstėme tokią galimybę.“
H. Marko teigimu, priėmusi sprendimą kurti savo jėgainę, „Red Bull“ galėjo bendradarbiauti su įvairiais partneriais.
„Dietrichas Mateschitzas yra iš Styrijos, AVL (austrų variklių gamintojas) iš Grazo. Kitos kompanijos gamina turbinas. Visus galima pasiekti per valandą. Partnerių būtų pakankamai. Tačiau išlaidos ir viso projekto sudėtingumas...“
„Kalbame ne vien tik apie variklį. Kalbame apie visą jėgainę, kuri yra itin sudėtinga. O dabartinės variklių taisyklės yra prastos. Tai yra per brangu, viską lemia inžinierių darbas, garsas nėra toks, kokio norėtume, o pilotai yra tik keleiviai.“
„Išlaidos būtų milžiniškos. Vien varikliui sukurti ir jį tobulinti reiktų 250-300 žmonių. Be to mes nežinome kiek ilgai galios dabartinės taisyklės.“
H. Marko pridūrė, kad pasibaigus sutarčiai su „Renault“, kitais metais „Red Bull“ neliks be variklių.
„Mes turime iš ko rinktis. Kitais metais tikrai neliksime be variklių. Norime konkurencingo motoro, kurį naudodami galėtume kovoti dėl vietos rikiuotės priekyje. Vis dar vyksta diskusijos dėl galimo galios suvienodinimo bei galimybės naudoti taip vadinamo nepriklausomo gamintojo variklius. Pažiūrėsime kaip bus pasielgta su taisyklėmis ir kaip mums seksis šiemet su „TAG Heuer“ varikliu.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).