„Red Bull“: žmonės ne viską žino apie variklių tiekėjo paieškas

„Red Bull“: žmonės ne viską žino apie variklių tiekėjo paieškas
logo 2016 Sausio 13 d. 00:04, Red Bull/Getty Images
Red Bull“ vadovas Christianas Horneris teigia, kad žmonės toli gražu ne viską žino apie tai, kas vyko komandai ieškant variklių tiekėjo 2016 metams.
Nusprendusi nutraukti sutartį su „Renault“, minėtoji ekipa pernai bandė susitarti su vienu iš likusių trijų gamintojų: „Mercedes“, „Ferrari“ arba „Honda“. Tačiau pastariesiems atsukus nugaras, „Red Bull“ buvo priversta vėl sėsti prie derybų stalo su „Renault“. Komanda šiemet naudos prancūzų sukurtus variklius. Tiesa, jie bus paženklinti TAG ženklu.
„Manau, kad įvyko daug daugiau dalykų nei žmonės žino“, – kalbėjo C. Horneris.
„Vasarą vyko daug diskusijų. Tam tikri asmenys buvo susitarę, tačiau po kurio laiko tie susitarimai buvo atšaukti. Buvo daug politikos.“
„Pamirškite pilotus ir važiuokles. Varikliai dabar vaidina daug didesnį vaidmenį šiame sporte. Tad nesunku suprasti kodėl „Mercedes“ ir „Ferrari“ nenorėjo pasidalinti didžiausiu savo turtu su varžove. Komandų lygyje jos labai stengėsi tai įgyvendinti.“
„Tai yra ta situacija dėl kurios, manau, reiktų keisti taisykles. Negali taip būti, jog grupė gamintojų džiaugiasi, kad „Red Bull“ yra priversta stoti prie sienos.“
T. Wolffo vaidmuo „Red Bull“ derybose
C. Hornerio teigimu, „Red Bull“ savininkas Dietrichas Mateschitzas buvo įsitikinęs, kad jam pavyko susitarti dėl „Mercedes“ variklių, kai jis sukirto rankomis su Niki Lauda. Tačiau ekipai teko pamiršti „Mercedes“ variklius, kai įsikišo vienas iš „Sidabrinių strėlių“ vadovų – Toto Wolffas.
„Mateschitzas dalyvavo derybose ir manė, kad jam pavyko susitarti. Jis visada sutartis sudarinėja sukirsdamas rankomis. Šiame sporte praleidau nemažai laiko, tad tai, kas nutiko, manęs nestebina. Galų gale, tai konkurencingas verslas.“
„Niki darė viską, kad abi pusės susitartų, tačiau Toto nenorėjo matyti „Mercedes“ variklių „Red Bull“ boliduose.“
Ragina keisti taisykles
C. Horneris toliau neslepia nepasitenkinimo galiojančiomis taisyklėmis.
„Tai dalis „Formulės-1“ problemos. Visų pirma, varikliai, kuriuos mums pasiūlė, kainavo daugiau nei 30 milijonų. Antra, kaip paaiškėjo vėliau, mes jų net negalėjome naudoti. Ir galų gale – skirtumas tarp geriausių ir blogiausių yra per didelis. Nuo to lenktynės tikrai netampa įdomesnėmis.“
„Tad FIA bei komercijos teisių valdytojas turi imtis veiksmų ir pasiūlyti komandoms paprastesnius ir daugeliui įperkamus variklius.“


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794