2011 m. „Formulėje-1“ lenkimus skatinti ruošiamasi suteikiant galimybę varžovą persekiojančiam lenktynininkui reguliuoti savo galinį sparną.
Dėl tokios naujovės praėjusį savaitgalį susitarė posėdžiavę komandų vadovai. Pabrėžiama, kad šia funkcija galės pasinaudoti tik persekiotojai, bet ne ginantys savo poziciją.
„Manau, kad tai gali būti gana įdomu“, - pareiškė sprendimą priėmusios „Formulės-1“ komandų asociacijos (FOTA) prezidentas Martinas Whitmarshas, vadovaujantis ir „McLaren“ ekipai.
„Tai bus patobulintas ortakis – persekiojančiam bolidui bus leidžiama sumažinti jo oro pasipriešinimą tam, kad būtų galima atakuoti priešais važiuojantį automobilį. Manau, kad tai suteiks gerokai daugiau galimybių lenkimams“, - antrino „Mercedes“ komandos vadovas Rossas Brawnas, FOTA techninės darbo grupės vadovas.
Tiesa, ne visi tokiems žingsniams pritaria. „
Renault“ piloto Roberto Kubicos nuomone, jokių pokyčių nereikia – šis sezonas ir taip pakankamai įdomus bei geresnis nei kai kurie ankstesni.
„Kodėl žmonės tik dabar pastebėjo, kad lenkti yra sunku? Pirmą kartą „Formulės-1“ lenktynes mačiau 1997-aisiais – tuomet nebuvo daug lenkimų“, - pažymėjo lenkas.
Lenkimų skaičių kitame sezone tikimasi paskatinti ir sugrąžinant Kinetinės energijos regeneracijos sistemų (KERS) naudojimą.
Tiesa, visus komandų sutartus pakeitimus dar turės patvirtinti „Formulės-1“ komisija, sudaryta iš ekipų, Tarptautinės automobilių federacijos (
FIA) ir komercijos teisių valdytojų atstovų.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).