Variklius gaminančios ir tiekiančios „Renault“ atstovai prasitarė, jog svarsto galimybę kitais metais įgyvendinti šiemet F-1 naudojamą „
Mercedes“ idėją – turbiną padalinti į dvi dalis ir sumontuoti jas skirtingose vietose.
Gamintojas iš Prancūzijos praėjusią savaitę savo bazėję ant variklio stendo pirmą kartą išmėgino 2015 m. motoro versiją. Nors pagrindas naujojo variklio išliks nepakitęs, kai kurie elementai vis dėlto bus pakeisti.
„Renault“ atstovai patvirtino, kad apsvarstys ir įvertins varžovų „Mercedes“ šiemet įgyvendintą idėją.
„Žinoma, mes žvalgomės į įvairius variantus“, – kalbėjo „Renault“ operacijų trasoje vadovas Remi Taffinas.
„Mes išanalizuosime visus sprendimus. Galiu pasakyti tiek, kad naujasis variklis stipriai nesiskirs nuo to, kurį naudojame šiemet. Pagrindas išlieka tas pats, tačiau mes galime pakeisti daug dalykų. V8 motoro pagrindas beveik niekada nesikeitė, tačiau 90 proc. jo detalių buvo pakeistos. Panaši situacija bus ir kitais metais. Bus tam tikrų pokyčių, tačiau nieko dramatiško.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).