„Renault“ patvirtino, kad aptarė sutarties sąlygas su „
Red Bull“ atstovais bei pridūrė, jog ateityje nebenori būti vien variklių tiekėja.
Jau kuris laikas kalbama apie tai, kad gamintojas iš Prancūzijos ketina įsigyti „Lotus“ ekipą. „Renault“ taip pat derasi su F-1 komercijos teisių valdytoju
Bernie Ecclestone‘u dėl istorinio statuso, kuris garantuotų didesnes pinigines išmokas.
Frankfurto automobilių paradoje „Renault“ generalinis direktorius Carlosas Ghosnas patvirtino, kad gamintojas nebenori būti vien tik variklių tiekėjas F-1 čempionate.
„Mes jau įspėjome F-1 vadovus, kad jie nesitikėtų, jog ir toliau būsime tik variklių tiekėjais. Tai baigta“, – sakė C. Ghosnas.
„Mes toliau gerbsime galiojančias sutartis. Tačiau ta situacija, kai esame tik variklių gamintojai ir tiekėjai, baigsis.“
Po Italijos GP pasklido kalbos, kad „Red Bull“ nusprendė anksčiau laiko nutraukti sutartį su „Renault“ ir nuo kitų metų gali naudoti „Ferrari“ variklius.
„Pastaruoju metu aptarinėjame sutarties sąlygas. Kol kas anksti kalbėti apie tai kuo viskas baigsis“, – kalbėjo C. Ghosnas.
Pastarasis neslepia nepasitenkinimo „Red Bull“ ekipa, kuri viešai reiškia kritiką gamintojo adresu pamiršdama, kad būtent „Renault“ padėjo komandai iškovoti 4 čempionų titulus iš eilės.
„Kai buvo iškovoti čempionų titulai, „Renault“ vardo niekas nepaminėjo. Tai buvo komanda, kuri nugalėjo. Tad mes pradėjome galvoti, kad tai nėra pati geriausia investicija. Vėliau, kai perėjome prie kitokio formato variklių, komandos, kurios ne itin gerai prisitaikė prie permainų, nusprendė, kad dėl to yra kalta mūsų jėgainė.“
„Tad atsidūrėme tokiame žaidime, kuriame sėkmės atveju niekas nemini tavo vardo. Tačiau kai pradeda nesisekti, tave užbado pirštais. Kalbame apie sportišką elgesį. Tikimės, kad dirbdami su kuria nors komanda, mes nugalime ir pralaimime kartu.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).