„Renault“ atskleidė naująjį V6 F-1 variklį

„Renault“ atskleidė naująjį V6 F-1 variklį
logo 2012 Spalio 25 d. 20:44, Renault Sport
Leidinio „Racecar Engineering“ žurnalistams „Renault“ atskleidė savo 2014 m. „Formulės-1“ sezonui skirto 1,6 l V6 turbo variklio modelį ir papasakojo apie motoro kūrimo užkulisius.
„Projekto planas iš pradžių buvo sudarytas turint galvoje 2013-ųjų įsigaliojimo datą, todėl formaliai darbas prasidėjo dar 2010-ųjų rugsėjį“, – teigė „Renault Sport“ direktoriaus pavaduotojas Robas White'as.
„Nuo antrosios praėjusių metų pusės bandėme įvairius variklio prototipus. Visų pirma užvedėme vieno cilintro motorus. Ruošiantis reikia suprasti kelis labai svarbius elementus.“
„Mes lygiagrečiai mėginome ir daugiacilindrius ankstesnės architektūros agregatus bei kitus modelius. Dabar jau bandome V6. Programos vykdymas daugiau ar mažiau atitinka mūsų planą.“
„Turime daug ko išmokti: viską, kas susiję su tiesioginiu įpurškimu, viską apie turbokompresorius, apie gerokai galingesnių energijos rekupercijos sistemų projektavimą.“
Primename, kad nuo 2014 m. „Formulėje-1“ planuojama pereiti prie 1,6 l V6 variklių su turbokompresoriais. Motorų sūkiai bus apriboti iki 15 000 aps./min., kontroliuojant tiesioginį kuro įpurškimą iki 500 bar ir ribojant kuro srautą iki 100 kg per valandą. Agregatai bus sujungti su 120 kW kinetinės energijos rekuperacijos sistema galinėje ašyje.
Naujuosius variklius „Formulės-1“ komandoms ruošiasi tiekti „Ferrari“, „Mercedes“ ir „Renault“. Šiuo metu dviems ekipoms motorus gaminančios „Cosworth“ tolesni planai kol kas nėra aiškūs – kompanijai šiuo metu ieško pirkėjo. Tokį agregatą kūrusi „Pure“ šią vasarą sustabdė savo veiklą.
Sklando gandai, kad į sportą tiekti naujojo standarto variklių gali sugrįžti ir japonų „Honda“ bei vokiečių „Porsche“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794