„Renault“ biudžetas bus panašus kaip ir „Mercedes“

„Renault“ biudžetas bus panašus kaip ir „Mercedes“
logo 2015 Gruodžio 07 d. 06:55, Getty Images
„Renault-Nissan“ kompanijos prezidentas Carlosas Ghosnas oficialiai patvirtino, kad jie po pertraukos vėl sugrįžta į „Formulės-1“ pasaulio čempionatą nuo 2016 metų kaip gamyklinė komanda.
Naujasis dalyvavimo F-1 projektas yra numatytas devyneriems metams, o kovoti dėl pasaulio čempiono titulo „Renault“ numato jau po trejų metų. Kaip praneša vokiečių „Auto Motor und Sport“, labai daug padėti šiai prancūzų komandai galės ir jos biudžetas, kurio dydis bus nuo 200 iki 250 mln. eurų per metus.
Beje, pati „Renault“ F-1 komandai duos tik 60 mln. eurų. Dar 30 mln. sumokės „Red Bull“ už tiekiamas jėgaines. Maždaug 70-80 mln. ekipa gaus iš FOM kaip istorinį statusą turinti komanda su ypatingomis privilegijomis. Likusius pinigus žadama surinkti už TV transliacijas, iš stambiausių rėmėjų – „Total“ bei „Infiniti“. Dar 40 mln. žada duoti Pastoro Maldonado rėmėjai – žinoma, jei šio venesueliečio kontraktas sausio mėnesį bus patvirtintas, nes kompanijos prezidentas apie P. Maldonado galimybes kol kad kalba labai miglotai.
Visa tai turėtų leisti naujai komandai žengti didelį žingsnį į priekį, visų pirma variklių specialistams. Pastaraisiais metais mažas biudžetas šiai komandai būdavo bene pagrindine kliūtimi, kodėl „Lotus“ negalėjo kovoti dėl labai aukštų vietų.

Antra vertus, pati „Renault“, tiekusi hibridines jėgaines kai kurioms F-1 komandoms, projektavimui bei gamybai išleisdavo kur kas mažiau pinigų nei, pavyzdžiui, „Mercedes“ ar „Ferrari“. Taigi, daug kas tikisi, kad jau 2016 metas prancūziški jėgos agregatai bus kur kas konkurencingesni.
Su naujomis idėjomis komandai taip pat neturėtų iškilti didelių problemų – variklių kūrimo specialistų grupė jau kurį laiką gerokai sustiprinta, kita vertus, su prancūzais pradėjo bendradarbiauti vienas iš geriausių pasaulyje lenktyninių variklių kūrėjas Mario Illienas. Dar pernai jis „Renault“ siūlė savo jėgos agregato vidaus degimo variklio cilindrų bloko galvutės versiją, tačiau pati „Renault“ šią versiją atmetė.
Be to, nuo šiol „Renault“ , tapusi gamykline komanda, galės taikyti ir naujas technologijas – ji galės išbandyti naująją jėgainę, ją iš karto integravus į važiuoklę – būtent taip dabar daro „Mercedes“, „Ferrari“ bei „Honda“. Beje, tokios technologijos yra labai brangios, todėl mes jas pamatysime, matyt, tik nuo 2017 metų.
Kitų metų sezone viena iš pagrindinių problemų bus kaip pavyks į „Lotus“ bolidą integruoti „Renault“ jėgos agregatą. Mat iš pat pradžių šis bolidas buvo projektuojamas jį pritaikant „Mercedes“ jėgainei, o štai „Renault“ jėgos agregatas yra visai kitokios architektūros ir turi visai kitokią aušinimo sistemą. Tačiau jau nuo rugsėjo mėnesio prancūzų specialistai pradėjo dirbti „Lotus“ bazėje ir bando spręsti šią nelengvą problemą. Be to, komandai iš naujo reikės perprojektuoti pavarų dėžę.
Todėl nauja „Renault“ gamyklinė komanda 2016 metų sezoną vadina pereinamuoju, o jų tikra kova dėl aukštų vietų turėtų prasidėti tik nuo 2017 metų.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553