„
Honda“ sprendimas į didįjį sportą sugrįžti 2015 m. turės savų pliusų ir minusį. Tokia yra variklius gaminančios ir F-1 komandoms tiekiančios „Renault“ specialistų nuomonė.
Šiemet „Formulėje-1“ prasideda nauja era. Komandos į savo bolidus montuos ne tik naujus V6 tipo turbokompresorinius variklius, bet ir itin galingas energijos rekuperacijos sistemas (ERS).
Šį sezoną F-1 ekipas naujais varikliais aprūpins „Renault“, „Ferrari“ ir „
Mercedes“. Tuo tarpu „Honda“, kaip motorų tiekėja, į didįjį sportą sugrįš tik 2015 m. „Renault“ specialistas Remi Taffinas tame įžvelgia pliusų ir minusų.
„Galima dėl to ginčytis. Vieni gali sakyti, kad tai geras sprendimas, kiti, kad ne“, – kalbėjo „Renault“ specialistas.
„Honda“ turės papildomus metus savo varikliui išstudijuoti. Taigi, 2015 m. jie gali turėti geresnį motorą nei visi kiti. Tačiau mes taip pat tobulinsime savo variklį ir ruošimės 2015 m. Jau dabar tai darome.“
„Visa esmė slypi resursuose. Jiems nereikės sukti galvos dėl 2014 m., visas jų dėmesys bus skirtas 2015 m. Štai kur jų pranašumas. Jie galės skirti visus savo žmones ir resursus 2015 m., tuo tarpu mes viską turėsime paskirstyti į dvi dalis.“
R. Taffino teigimu, vienas iš „Renault“ pranašumų prieš „Honda“ yra tai, jog prancūzų gamintojo varikliai visą sezoną bus naudojami lenktynių trasose, o tai gamintojui suteiks svarbios informacijos.
„Jie neturės bolido su kuriuo galėtų išbandyti savo variklį. Taigi, tame įžvelgiu tik minusą. Gali turėti viską kas geriausia savo gamykloje, tačiau tik trasoje viskas paaiškėja, tik ten gali nustatyti kas yra gerai, o kas ne.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).