„Renault“ įsitikinę R.S.18 išmetimo sistemos legalumu

„Renault“ įsitikinę R.S.18 išmetimo sistemos legalumu
logo 2018 Kovo 10 d. 11:49, Renault Sport

Abu „Renault“ pilotai yra patenkinti tuo, kaip veikia naujausia priekinio sparno versija, kurią komandą išbandė prieš Melburno etapą bandymuose. Komandos technikos direktoriaus Nico Chesterio nuomone, labai svarbu, kad trasoje sparnas atitinka jų skaičiavimus.

„Priekiniai sparnai – labai sudėtingas elementas ir didelė tikimybė, kad gali iškilti problemų su jų koreliacija, - komentavo N. Chesteris. – Jūs atsivežate naują sparną į trasą, o jis dirba ne taip, kaip jūs spėjote. Bet dabar viskas einasi pagal mūsų skaičiavimus ir tai yra gerai. Tai reiškia, kad dabar mes galime užsiimti šio sparno tobulinimu, kad toliau būtų didinamas jo efektyvumas“.

Spaudos konferencijoje N. Chesteriui buvo užduotas klausimas apie R.S.18 bolido išmetimo sistemos ypatumus: išmetimo vamzdis sumontuotas labai aukštai, kad išmetamųjų karštų dujų srautas nukreiptas į galino sparno pusę, o jo apatinėje dalyje sumontuotas karštį atspindintis ekranas. Panašus sprendimas pritraukia dėmesį ir jo legalumas gali kelti abejonių, tačiau prancūzų komandos technikos direktorius įsitikinęs, kad tokia konstrukcija pilnai atitinka reglamento reikalavimus.

„Kol kas aš negirdėjau jokių pretenzijų. Jūs galite išmetimo vamzdį sumontuoti mašinos korpuso viduje, o mes ją išvedėme tik arčiau korpuso viršutinės dalies. Todėl mes dėl to kol kas visiškai nesijaudiname, - pareiškė N. Chesteris. – Visų komandų boliduose išmetamųjų dujų srautas vienaip ar kitaip yra nukreiptas link galinio sparno. Priežastis, kodėl mes ėmėmės tokio sprendimo, kaip tik ta, kad geriau panaudotumėme  tas galimybes, kurias duoda reglamentas. Jei išmetimo vamzdis sumontuotas viršutinėje korpuso dalyje, aš tame nematau jokios problemos“.

Taip pat N. Chesteris pripažino, kad dėl naujos ypač lygios Barselonos trasos dangos praktiškai neįmanoma įvertinti pakabos darbo: „Mes daug ką pakeitėme pakabos konstrukcijoje, kad ją būtų galima reguliuoti platesniame diapazone. Bet jei atvirai, kol kas sunku suprasti, kaip viskas dirba, todėl, kad trasos paviršius yra labai lygus ir čia nėra labai aukštų kelkraščių.

Todėl mes kol kas nesugebėjome apsispręsti su prošvaisos dydžiu ir tuo teks užsiimti Melburne, kur stabdymo zonose yra kauburėlių ir aukšti kelkraščiai. Todėl optimalių nustatymų paieška teks užsiimti jau ten“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794