„Renault“ išmėgins įprastą išmetimo sistemą

„Renault“ išmėgins įprastą išmetimo sistemą
logo 2011 Liepos 11 d. 23:00, Renault/LAT Photographic
Renault“ komanda nusprendė Vokietijos GP penktadienio treniruotėse išmėginti įprastą išmetimo sistemą – ja ketinama pakeisti nebeperspektyvią egzotišką į priekį nukreiptų vamzdžių konstrukciją.
Išradingas ir didelio dėmesio sezono pradžioje sulaukęs sprendimas, „Autosport“ teigimu, buvo labai sunkiai tobulinamas, o tolesnės investicijos į jį dėl nuo 2012 m. įsigaliosiančio bolido difuzoriaus apipūtimo draudimo apskritai buvo bergždžios.
„Patvirtinta, kad išmėginsime tai (įprastą išmetimo sistemą – red. past.) penktadienio treniruotėse“, - pareiškė „Renault“ komandos vadovas Ericas Boullier.
„Vis dar tai kartoju, tačiau mes suprantame, kodėl esame duobėje ir kodėl negalime tobulinti savo bolido taip greitai kaip kiti.“
„Taigi, dabar galbūt šiek tiek pakeisime savo strategiją, <...> įskaitant išmetamųjų vamzdžių konstrukciją, kurią dabar išmėginsime Vokietijoje“, - aiškino prancūzas.
„Mes kišenėje dar turime nemažai greičio. Turiu ištirti kiekvieną sritį, kurioje atsiliekame, ir išsiaiškinti, kodėl nepasinaudojame kai kuriomis galimybėmis.“
E. Boullier paneigė, kad prastą „Renault“ komandos formą praėjusį savaitgalį Didžiojoje Britanijoje lėmė vien trumpalaikis aktyvaus bolidų difuzorių apipūtimo draudimas.
„Tai nepadėjo, tačiau tai nebuvo vienintelis faktorius – tai buvo vienas iš faktorių“, - pridūrė specialistas.
Kaip rašo „Autosport“, „Renault“ į Vokietijos GP ketina atvežti didelį atnaujinimų paketą, dėl kurio komandos bolidu vieną ratą bus galima įveikti 0,3 sek. greičiau. Technika bus tobulinama ir toliau – papildymų laukiama ir vėlesniuose etapuose.
Žurnalistų teigimu, „Renault“ komandos nuosmukį po puikios sezono pradžios lėmė nerezultatyvus darbas vėjo tunelyje prieš prasidedant sezonui bei vėliau vykusi šio įrenginio modernizacija. Teigiama, kad ekipos specialistai net 11 dienų negalėjo naudotis įrenginiu, kol jo darbo mastelis nebuvo padidintas nuo 50 iki 60 procentų.
„Renault“ komandoje pastaruoju metu būta permainų ir techninio personalo gretose – naujuoju ekipos vyriausiuoju bolidų kūrėju tapo Martinas Tolliday, šiose pareigose pakeitęs Timą Denshamą.
Ekipa, panašu, dar nesiruošia nurašyti šio sezono ir neketina pasiduoti kovoje dėl ketvirtosios vietos, kurią iš jos po praėjusio savaitgalio lenktynių bent kuriam laikui paveržė „Mercedes“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794