„Renault“ jau ruošiasi 2017 m. sezonui

„Renault“ jau ruošiasi 2017 m. sezonui
logo 2016 Vasario 28 d. 12:13, Pirelli
Renault“ komandos pasiruošimas artėjančiam sezonui buvo apsunkintas tuo, jog „Lotus“ ekipa Prancūzijos automobilių gamintojui atiteko tik vėlų rudenį ir su visais darbų grafikais buvo suvėluota. Faktiškai naujasis bolidas „Renault R.S.16“ buvo surinktas tik paskutinę minutę.
„Mes surinkome mašiną, galima sakyti, tik pakeliui į Barseloną, – pripažino komandos lenktynių direktorius Alainas Permane. – Jei atvirai, tai prieš mėnesį aš dar netikėjau, kad mes suspėsime“.
Tačiau per pirmąsias bandymų dienas naujasis „Renault“ bolidas nuvažiavo 343 ratus, nuriedėjo 1596 km – tai beveik „Ferrari“ komandos rodikliai. Tik programinės įrangos klaidos ir jėgos agregato turbinos problemos sutrukdė padaryti šiai komandai daugiau. Beje, mašina pasirodė pakankamai greita, ypač turint galvoje tai, jog komandos pilotai Kevinas Magnussenas bei Jolyonas Palmeris visai nedirbo su ultraminkštosiomis padangomis, skirtingai nei „Ferrari“ ar „Red Bull“.
Nieko nestebina, kad naujasis R.S.16 daug kuo primena praėjusiųjų metų „Lotus“, nors atnaujintą „Renault“ jėgainę reikėjo kiek kitaip integruoti į važiuoklę. Kadangi šiam jėgos agregatui reikia kur kas intensyvesnio aušinimo, nei, pavyzdžiui, „Mercedes“ jėgainei, bolido galinė dalis išėjo kiek masyvesnė. Aerodinamika iš esmės beveik nepasikeitė, lyginant su 2015 metais, bet jau į Melburną bus atvežtas naujas priekinis sparnas, o taip pat bus modernizuotos stabdžių oro paėmimo angos.
Transmisija yra pereinamojo varianto, kadangi iš pradžių ji buvo pritaikyta „Mercedes“ jėgainei. „Mes labai intensyviai dirbome, norėdami ją adaptuoti V6 „Renault“ jėgainei ir naujojo sezono eigoje stengsimės patobulinti šį kompromisinį sprendimą. Mat šiam sezonui kurti visai naują transmisiją nebuvo jokios prasmės“, – mano A. Permane.
Baimė, kad mašina gali išeiti per daug sunki ir nesutilpti į reglamento nustatytą 702 kg ribą, nepasitvirtino, o K. Magnussenas pripažino, kad bolidas yra visai neblogai valdomas.
„Lyginti naująją jėgainę su 2014 m. pavyzdžio „Renault“ jėgos agregatu nėra jokios prasmės. Mes jaučiame, jog prancūzų motoristai padarė didelę pažangą,- sakė A. Permane. – Jos charakteristikos yra visai geros. O variklių specialistai nusiteikę labai optimistiškai“.
Šių metų „Renault“ bolido modernizacijos programa yra numatyta pakankamai kukli, kadangi bazėje Enstoune jau dirbama su 2017 metų bolidu, nežiūrint į tai, kad reglamentas kitiems metams dar nepatvirtintas.
„Skirtingai nei kai kurios kitos komandos, dabar mes galime sau leisti dirbti su naujosios kartos bolidu, kuris skirtas 2017 metams“, – pažymėjo Gerardas Lopezas, buvęs „Lotus“ komandos savininkas, kuris dabar išliko mažuoju naujosios „Renault“ komandos akcininku.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794