Gandai apie tai, kad „
Renault“ koncernas nupirks „Lotus“ komandą, sklando jau keli mėnesiai, tačiau rezultatų taip ir nėra.
Vokiečių leidinys „Auto Motor und Sport“ pranešė, kad abiem pusėms jau pavyko suderinti visas įmanomas sandorio detales. Pagal neoficialią informaciją, artėjantį ketvirtadienį „Renault“ būstinėje Paryžiuje bus pasirašytas memorandumas dėl „Lotus“ komandos pirkimo.
Naujos komandos biudžeto pajamos sudarys „Renault“, „Total“ ir „Infiniti“ įnašai. Pusėms taip pat pavyko susitarti su
Bernie Ecclestone dėl papildomų įmokų iš FOM už istorinį indėlį į „Formulės-1“ sėkmę. Mainais F-1 komercinių teisių valdytojui „Renault- Nissan“ koncerno vadovas Carlosas Ghosnas pažadėjo, kad gamyklinė komanda pasaulio čempionate dalyvaus iki 2024 metų.
Klausimas dėl naujos komandos naudojamų jėgainių kol kas išlieka atviras. Teigiama, kad C. Ghosnas visus spaudžia, kad būtų naudojami „Renault“ jėgos agregatai, bet labiausiai tikėtina, kad bent jau 2016 metais „Lotus“ bolidus toliau varys „Mercedes“ jėgainės, kadangi komandos inžinieriai nebesuspės perdaryti bolido važiuoklės, kuri būtų tinkama „Renault“ jėgos agregatams. Kol kas neaiškus ir komandos vadovas – renkamasi iš Alaino Prosto, Frederico Wasserio ir Cirylo Abiteboulo.
Nėra visiško aiškumo ir su pilotais. Sprendžiant iš visko, Pastoras Maldonado su jo rėmėjų milžinišku biudžetu pasiliks komandoje, o štai dėl konflikto su „Renault“ vadovybe Romainas Grosjeanas turės ieškoti kitos vietos. Tarp galimų kandidatų vietoje prancūzo yra svarstomos trys kandidatūros – Kevinas Magnussenas, Jeanas Ericas Vergne ir Stoffelis Vandoorne.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).