Prieš keletą metų
prancūzų „Renault“ kompanija atsisveikino su gamykline „Formulės-1“ komanda ir nutarė susikoncentruoti tik ties variklių tiekėjų komandoms darbu. Tada prancūzai manė, kad rinkodaros prasme tai duos lygiai tokį pat rezultatą, tik su gerokai mažesnėmis išlaidomis.
Iškovoję 4 pasaulio čempiono titulus kartu su „
Red Bull“ komanda, „
Renault“ koncernas pasiekė savo tikslus, bet pasikeitus F-1 variklių reglamentui, jėgų išsidėstymas pasikeitė. Dabar „Renault“ teturi tik su klientus varikliams ir negalima pasakyti, jog „Red Bull“ yra labai patenkinta tiekiamais varikliais ir tuo, kaip klostosi situacija F-1 pasaulio čempionate. Ši komanda ieško įvairiausių variantų, norėdama pasiekti aukštesnių rezultatų, dėl to į komandą pakvietė Mario Illieną, kuris dabar kuria savo turbininio variklio versiją ir tikisi, jog tai bus didelis žingsnis į priekį.
Spėjama, kad šiuo metu „Renault“ ieško kitokių būdu, kaip jie galėtų dalyvauti „Formulės-1“ pasaulio čempionate. Britų „Autosport“ cituoja „Renault Sport F1“ kompanijos vadovą Cyrilą Abiteboulą, kuris yra linkęs parodyti bet kokį lankstumą.
C. Abiteboulas: „Renault“ dalyvauja „Formulėje-1“ vien tik marketinginiais sumetimais. Jei žvelgiant iš marketingo pusės mums reikės veikti kitaip, mes tą ir darysime. Mūsų pagrindinis tikslas yra panaudoti šį sportą mūsų koncerno reklamai. 2014 metais sąnaudos buvo ryškiai per didelės. Galiausiai iš keturių komandų, tarp kurių buvo ir labai geri mūsų partneriai iš „Lotus“, naudojusių mūsų variklius, beliko tik dvi, kurios abi priklauso tai pačiai „Red Bull“ korporacijai. Tai reiškia, jog dabar mes teturime vieną klientą, kurio poreikius mes privalome pilnai tenkinti. Tokioje situacijoje mes esame visiškai priklausomi nuo „Red Bull“, bet ar tai tenkina „Renault“ koncerną? Geras klausimas, į kurį aš dabar neturiu atsakymo, bet kol kas mes produktyviai bendradarbiaujame“.
Remiantis „Autosport“ informacija, buvęs „Mercedes“ technikos direktorius Bobas Bellas, anksčiau dirbęs „Renault F1“ komandoje, dabar ieško būdų ir variantų, kaip ši prancūzų kompanija ateityje galėtų dalyvauti „Formulės-1“ pasaulio čempionate. Pasak C. Abiteboulo, Bobas yra puikus specialistas, bet jis nėra susijęs su „Renault“ variklių tiekimo programa. „Variantų gali būti daug, ateitis nėra aiški, mums patiems tą ateitį reikės parašyti“...
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).