„
Renault“ paneigė kalbas, kad „
Mercedes“ turbo variklio pranašumas yra susijęs su radikaliu padalijimu. Buvo spėliojama, jog vokiečių koncernas pasirinko tokią variklio koncepciją, kai oro kompresorius bei turbina yra skirtingose variklio galuose, kad įgytų pranašumą. Buvo teigiama, jog tai leis padidinti turbinos efektyvumą, o taip pat pagerinti bolido aerodinamiką. Tačiau vyriausiasis „Renault“ variklių inžinierius Robas White'as nemato „Mercedes“ koncepcijos privalumų. Jo teigimu, prancūzų gamintojas svarstė, ar pasirinkti tokį kelią, tačiau priėmė sprendimą palikti turbiną bei kompresorių kartu.
„Padalijimas nebuvo kažkas reikšmingai skirtingo. Nemanėme, jog tai suteiks lemiantį pranašumą „Mercedes“, ar bus didelis trūkumas mums. Tikrai nebuvo taip, kad nepagalvotumėme apie tai. Tačiau negaliu pasakyti, kad išvydę tokį sprendimą sušukome – Eureka, tai būtų gera idėja,“ – sakė R. White'as.
Vyriausiasis „Renault“ variklių inžinierius buvo nepalenkiamas ir teigė, jog prancūzų gamintojo variklio dizainas nėra blogas. Jo nuomone, tai yra problemų, su kuriomis buvo susidurta bolidams išvažiavus į trasą bandymų metu, pasekmė.
„Variklyje neturime nieko, kas būtų nereikalinga. Šiuo metu dirbame prie keleto reikšmingų dalykų. Taip pat bus keletas reikšmingų pakeitimų ateityje, kai pasibaigs draudimas tobulinti variklius. Manau, kad dabar būtų protinga išgauti kiek galima daugiau naudos iš galimybės keisti techninius nustatymus,“- kalbėjo R. White'as.
„Renault“ operacijų trasoje vadovas Remi Taffinas yra įsitikinęs, jog prancūzų koncerno pasirinktas variklio modelis, gali būti geriausias, kuomet galės dirbti pilnu pajėgumu.
„Nemanau, kad kažkas yra negerai. Kai laimėsime lenktynes, gal tai bus kelias, kurį turėtų rinktis kiti. Galbūt keliose vietose nusileidžiame konkurentams, tačiau esu patenkintas tuo, kur esame dabar,“- sakė R. Taffinas.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).