“Renault” negarantuoja, jog problemų ateityje nebus

“Renault” negarantuoja, jog problemų ateityje nebus
logo 2015 Balandžio 16 d. 18:54, Getty Images
Renault Sport F1“ motoristai papasakojo apie būsimojo Bahreino GP etapo ypatumus.
Įveikdamas trasos ratą Sakhire, pilotas net keturiuose ruožuose ilgai važiuoja su pilnai nuspaustu akseleratoriaus pedalu. Pirmasis toks ruožas yra 1 km ilgio – tai starto-finišo tiesioji, toliau jis važiuoja 520 m atkarpą tarp 3 ir 4 posūkių, lygiai tokio pat ilgio ruožas yra tarp 10 ir 11 posūkių, o ketvirtas 600 metrų ruožas yra tarp 13 ir 14 posūkių. Bendras tiesiųjų ilgis Bahreine yra 2640 metrų, o tai yra maždaug 50 proc. viso rato.
Lenktynininkas 60 proc. rato laiko važiuoja pilnai iki dugno išmynęs akseleratorių, todėl ši trasa yra sulyginama tik su Sepangu bei Montrealiu.
Cyrilas Abiteboulas, „Renault Sport“ vykdomasis direktorius: „Po Australijos etapo mes pasiekėme realaus progreso, gerindami jėgainės charakteristikas bei valdomumą, dėl to labai nusivylėme, kai Šanchajuje mums dar iškilo ir patikimumo problemų.
Mes labai rimtai nagrinėjame tokius gedimus, bet mes privalome susikoncentruoti ties jėgos agregato modernizavimu, bet greta užsiimsime ir patikimumo didinimo klausimais. Per trumpą laiką, kuris praėjo po Kinijos etapo, mes ne vieną kartą patikrinome ir perpatikrinome visas sistemas bei procedūras, kad išvengtumėme gedimų Bahreino lenktynėse.
Dėl sudėtingos logistikos, dėl to, kad du etapai rengiami vienas paskui kitą, sunku 100 proc. garantuoti, kad išvengsime mums būdingų problemų ir nė vienas bolidas per lenktynes nesuges. Bet mūsų motyvacija vis tiek išlieka aukštame lygyje“.
Remis Taffenas, „Renault Sport“ vyriausiasis motoristas: „Bahreino trasą kažkokia prasme galima sulyginti su Kinijos, kadangi čia taip pat yra daug ilgų tiesiųjų, kurios įveikiamos su maksimalia apkrova jėgainei. Mes žinome, kad mūsų jėgos agregatams tai nelabai tinka, bet mes tikimės, kad mūsų jėgainėms pavyks pakovoti dėl pačių aukščiausių vietų.
Mūsų jėgainės tapo geresnėmis valdomumo prasme, kas gerokai pasimatytų labai vingiuotose ruožuose, o taip pat stabdymo momentais tiesiųjų pabaigoje ir šia linkme mes toliau tęsiame tobulinimus.
Tuo pačiu metu mes dirbame ties jėgainės charakteristikų didinimu, didelė darbo dalis yra susijusi su praeitų nesėkmių Kinijoje analize. Mes jau priėmėme keletą neatidėliotinų sprendimų.
Dabar mes jau žinome, kad gedimai Kvyato ir Verstappeno boliduose buvo skirtingi, labai gaila, bet vienas iš jų buvo susijęs su variklio konstrukciniais sprendimais. Dėl antrojo gedimo priežasties dar ne viskas aišku, bet mes Bahreine bandysime apsidrausti, kad tai nepasikartotų.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983