„Renault“ neketina nusisukti nuo dabartinių variklių

„Renault“ neketina nusisukti nuo dabartinių variklių
logo 2013 Gegužės 06 d. 20:35, Getty Images
Renault“ pažadėjo savo klientėms bei čempionate pirmaujančioms „Red Bull“ bei „Lotus“ ekipoms, jog nenusisuks nuo paskutinius metus naudojamų V8 tipo variklių.
Šie metai yra itin sunkūs visiems motorų gamintojams ir jų tiekėjams. Visi jie yra priversti ne tik toliau rūpintis vis dar naudojamais V8 varikliais, bet ir skirti nemažai dėmesio gamybos procesui bei pasiruošimui 2014 m. sezonui, kuomet komandos naudos naujos kartos V6 motorus.
„Renault Sport“ direktoriaus pavaduotojo Robo Whito teigimu, prancūzų darbas ir dėmesys vis dar naudojamiems V8 išliks toks pat kaip ir ankstesniais metais.
„Žinome, jog visos mūsų klientės tikisi visiško mūsų atsidavimo. Šiemet lenktynių trasoje turime dirbti taip pat kaip ir anksčiau“, – sakė „Renault“ specialistas.
„Šiuo metu vyksta įvairūs procesai siekiant kuo geriau pasiruošti 2014 m. Tačiau kalbant apie dėmesį dabar naudojamiems varikliams, visą šį sezoną norime gerai atlikti savo darbą. Pergalės trasoje ir čempiono titulai nėra lengvai iškovojami. Norime būti šalia ir palaikyti kiekvieną mūsų komandą, kuri yra pajėgi iškovoti kuo daugiau taškų.“
Ne paslaptis, jog „Renault“ yra gerai pažengusi į priekį kuriant 2014 m. variklį, kuris greičiausiai pirmą kartą bus išbandytas kitų metų sausio mėnesį. Kai kurios dabar naudojamų motorų dalys bus nebegaminamos po kelių mėnesių. Nepaisant to, „Renault“ yra pasiryžusi pasirūpinti savo klientėmis, jog pastarosioms šių metų sezone nekiltų jokių problemų.
„Žinoma, ateina metas, kai tam tikrus šiuo metu vykdomus procesus teks pristabdyti ir sutelkti dėmesį ties naujų dalių gamyba. Mūsų tikslas yra pasirūpinti, kad nieko netrūktų ir viskas vyktų sklandžiai iki pat sezono galo.“
„Darbas, kurį atlieka variklių inžinieriai ir jų kolegos gamykloje, išlieka toks pat, kaip ir ankstesniais metais.“
R. White‘as pakomentavo ir dabartinę situaciją, kuomet pilotai trasoje skiria nemažai dėmesio padangoms. Specialisto teigimu, dabar geresnių rezultatų siekiantys sportininkai glaudžiau bendrauja su variklių inžinieriais.
„Dabar skiriamas didesnis dėmesys santykiams tarp piloto ir variklio inžinieriaus. Akceleracijos ir stabdymo fazių metu galimi variklio kalibravimo pokyčiai, galintys padėti sportininkui taupyti padangas. Dabar, kai kiekvienas galvoja apie kuo geresnį padangų panaudojimą, tai itin svarbu.“


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983